Українська правда
Життя
КОМЕНТАРІ - 34
ДОДАТИ КОМЕНТАР   
_ 30.08.2009 19:09
Відомо, що в Європі та в Амереці актуально, сучасно, модно і талановито є пошук нових художніх засобів вираження. Вже не є цікавим реалістичне зображення пейзажу або портрету, важливо написати незвичайно. Існує думка, що "звичайним" нікого не здивуєш та проте у всіх відомих музеях світу є полотна доби відродження, стилю бароко, реалізму, класицизму, якими захоплюються не одне століття ...і спадає на думку, що можливо просто немає художника, який би міг бути рівний Рембранту, Веласкесу, Мурашко, Кричевському, Рєпіну, Тропініну. А найсумніше те, що можливо і ніколи не буде, так сучасні тенденції мистецтва сприяють зникненню фігуративного мистецтва взагалі.
Ирина _ 01.03.2009 14:00
М-да... Сомнительное искусство.
Gorlov _ 04.02.2009 10:31
Тут по музею Марчука http://www.zotov.com.ua/projects/museum_of_ivan_marchuk_and_offices
Вован _ 03.02.2009 11:36
Згоден повністю з Олександром. Якщо це мистецтво, то хренові у нас справи, а судячи зі всього і у всіх ці справи не кращі.
Робити, чи калякати дурниці, або просто калякати, ще не означає займатися мистецтвом.
Олександра _ 30.01.2009 23:02
Ндааа... За Шпенглером таке "мистецтво" належало б до перших ознак загибелі культури. Але втішає хоча б те, що це мистецтвом не є. Точніше - не є ОБРАЗОТВОРЧИМ мистецтвом. А лишень проявою геніального мистецтва піару та "доллярокосіння".
Можливо, колись і хтось це й назве "МИСТЕЦТВОМ", але не зараз, і точно не я. Віддаю усе на суд всемудрому часу, який роздасть кожному своє. І, до того ж, як сказав Хосе Ортега-і-Гассет, "по-справжньому сучасним є те мистецтво, яке мистецтвом не є...."
Владимир _ 23.01.2009 09:54
Кукушки рисуют для петухов, что бы те куковали о них. Всё вышепоказанное - субкультура. Есть сотни субкультур, и сотни систем ценностей. В моей системе всё вышепоказанное находится в интервале от -1 до минус бесконечность. Раздражает только то, что кто-то представляет это как что-то ценное в общечеловеческом масштабе. Я просто призываю людей иметь свою голову на плечах а не бежать бездумно вслед толпе.
Nata _ 23.01.2009 09:35
А чому немає Олександра Клименко?
Денис _ 23.01.2009 02:55
стоп! шо за гон! які це в сраку митці?

1) хто їх визнав? і за що?
2) якими критеріями вимірювалася їх успішність??? який единий критерій для всіх?
- вклад у розвиток мистецтва ?
- симпатії глядачів ?
- призи, номінації ?
- оригінальність ?
3) назвіть весь список митців, яких ви взагалі брали до уваги?
4) назвіть людей що бралися оцінювати? конкретні імена? хто експерт?

справжні митці в україні є.
А цей список ТОП10 - це дишевий піар!!!!! і ці прямі ссилки на їх творчість! фу!!! і це відверто смердить піаром!!!!

автору статті:
невже ви думаєте що люди такі дурні??? і будуть жерти таке?
Денис _ 23.01.2009 02:51
Всім хто пише тут коментарії.
Піарщики не тільки пишуть статті, вони їх і самі коментують!!!
Поміж наших коментарів інколи можуть встравити "благоприятние" зацепки які впливають на думку.
Тому недивуйтеся що серед коментарів інколи з"являються такі які навіть здатні змінити вашу думку про написану статтю.
Це все дишеві піар-вонючки.

Слухайте самого себе!
Прислухайтесь до себе!
Що каже вам Ваш розум і Ваша логіка!!!!
Roman _ 23.01.2009 01:49
Оскільки слово іноземного походження то відтворюється згідно української літерації. В данному випадку літери мають повну відповідність в обох ( рос. та укр. ) мовах. Отже заперечень до запропонованного Вами варіанту не маю. :-)
КАХЛЯ _ 23.01.2009 01:40
Romanе, хочу запитати, як українскою мовою пишеться слово ХУЙ
солдат Иван Шадрин _ 23.01.2009 01:15
Кстати этот ваш пенсионер с пиписькой очень активный!
Вот тут он и Чичкана без штанов зафиксировал: http://life.pravda.com.ua/scandal/48caa9d20ea11/
Видать секта у них и притон, а никакое не актуальное искусство!
Одним словом КАХЕЛЬ!
Roman _ 23.01.2009 00:58
Звертаюсь до автора! Слово КАХЕЛЬ з тої ж серії , що і слова : ЛІСАПЕД, КАТАЛЄТА, КОМБІНЗОН , ШЛЬОМ та КОМПОСТИРУВАТИ :-) Українською мовою КАХЛІ а у однині КАХЛЯ ! Не плюндруйте мову ! не лінуйтесь заглядати до словника. А то є ризик стати таким самим журналістом як Чічкан "художник " :-)
Вольфганг _ 22.01.2009 23:24
для Фридриха.
Действительно, время не простое сейчас, и отсасывать нужно много но часто.
Да дело в том, что Чичкана сделали таким местные любители прекрасного: убогие галеристы, слюнявые и дремучие журналисты и околохудожественные бездари.
Маразм _ 22.01.2009 22:36
Совершенно согласен с Тарасом. Тут ни слова о трипольской культуре. Это возмутительно!
Тарас _ 22.01.2009 22:11
Ні, таким статтям не місце на цьому сайті! Тут не те, що, як говорив Денис критеріїв відбору немає, чи мистецтвознавчої оцінки, а й елементарного знання основних явищ мистецтва. Зрештою наша українська журналістика в сфері мистецької критики оригінальністю невідзначається. Потрібно чесно визнати, бракує загальної культури нашим журналістам-мистецтвознавцям.
Фридрих _ 22.01.2009 21:01
Хочу спросить у Вольфганга: кто в наше славное время не отсасывает? Хирст? Мураками? Чепмен? Они лучшие в этом деле! Чичкану еще работать и работать над собой.

РЕКЛАМНІ ПОСИЛАННЯ
bigmir)net TOP 100
АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook