Ukrainian Fashion Week Day 4 – Прогноз на майбутнє

5
20 жовтня 2014
Колекція Олени Даць
Колекція Олени Даць
Колекція Олени Даць
Колекція чоловічого бренду IDoL
Колекція чоловічого бренду IDoL
Колекція чоловічого бренду IDoL
Колекція чоловічого бренду IDoL
Колекція чоловічого бренду IDoL
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової
Колекція Лариси Лобанової

Субота відкрилася коротким циклом лекцій про прогнозування трендів від елегантної Ліани Білякович, викладача цієї дисципліни в Київському національному університеті культури та мистецтв, котра також заснувала наукову школу прогнозування моди в Україні Podium-Lex.

Професор розповіла про тренди посткризового періоду у світі, а також ті тенденції, котрі будуть мати місце у чотири наступні роки. Всього вона показала близько 450 слайдів – виступ тривав приблизно чотири години. Отож, за словами пані Білякович криза, котра триває сьогодні, є наслідком холодної війни, адже населення землі захотіло жити у комфорті після її закінчення.

Тут і далі - фото автора 

Після замкнутого руху по колу мода нарешті зробить новий виток: барокко переможе мінімалізм, котрий домінує зараз. Ось такий прогноз лекторки. Ліана також розповідала про нові технології у розробці тканин.

Наприклад, про сукню, яка реагує на погляди, спрямовані на неї, або ж сукню-палітру дощу, яка є індикатором кислотності опадів.

 

Вона також оголосила, що буде в тренді в наступні кілька років. На цьому моменті багато хто почав фотографувати слайди – видно було, що всіх цікавило, що ж буде в моді у майбутньому.

До речі, один з методів, який дослідниця використовує у своїх роботах – це аналіз Євробачення, адже цей пісенний конкурс дивиться шоста частина населення планети і тому він дуже добре репрезентує те, чим живе середньостатистична людина.

 
 

Якщо провести паралелі з трійкою переможців останніх років, можна, наприклад, побачити, що всі вони точно відображають глобальні тренди. Приміром, жагу до свободи, повернення до своїх коренів та барокко.

Ще одна цікава подія цього дня – інсталяція від дизайнерки Аннетт Ґьортц. Вона була виконана у вигляді юрти, всередині якої по периметру розміщувались манекени, котрі демонстрували нову колекцію німкені.

 

"Простір тиші та відсутність кольору допомагають нам зосередитись на головному", - вказувалося у прес-інформації про проект.

Всередині були розставлені дерев’яни ослінчики, котрі розмістилися довкола так званого "розумного вогню", тобто біокаміну, котрий не дає попелу та запаху.

У "юрті" було дуже затишно, тому люди не хотіли звідти йти. А одна дівчина, яка зайшла всередину, навіть вигукнула, що це схоже на казку "12 місяців", де брати-місяці сиділи довкола вогнища. Влучна асоціація!

 

У площині шоу-румів Мистецького Арсеналу" варто відмітити новий український бренд Varenyky Fashion. Його назва викликає посмішку - засновниці марки дизайнерка Анастасія Степула та телевізійниця Оксана Ксьондз мають добре розвинуте почуття гумору.

 

Окрім того, у них цікава концепція: на верхньому одязі їхньої колеції є нашивки-вишивки у вигляді етно-елементів.

Мама Анастасії добре знається на вишивці – саме вона підказує дівчатам, які саме візерунки краще використовувати у тому чи іншому випадку. Наприклад, на ось цій куртці зображений символ заміжжя.

Марка дуже молода – їй лише три роки, продають свій одяг по Інтернету, але вже зараз серед їхніх шанувальниць, наприклад, Катерина Осадча. 

"Зараз є дуже багато колекцій на українську тематику - Слава Богу, що всі нарешті усвідомили себе українцями і не стидаються цього", каже львівський дизайнер Олена Даць, котра представила свою колекцію у жовто-білій кольоровій гаммі, яку вважає ототожненням відновлення та відродження.

 

Доречі, її сукні надзвичайно популярні у жінок Катару, які за словами дівчини, як і українки, люблять виглядати красиво та жіночно. 

powered by lun.ua