Працівникам театру на Подолі сподобався проект – архітектор Дроздов

— 29 листопада 2016, 16:40

Про це розповів співавтор проекту театру на Андріївському узвозі Олег Дроздов в ефірі Old Fashioned Radio.

Архітектор зазначив, що спочатку його команді дирекція театру та меценати запропонували взяти участь у конкурсі потфоліо. Основною вимогою було збереження фізичних меж і розмірів самої будівлі та його приміщень.

"Ми змінили оболонку та функціональні зони, пов'язані з технологією театру. У нас було своє бачення місця і часу, в якому ми працюємо. Ми переключилися з образу барокового палацу, тому що театр у 21 столітті – це місце сприйняття мистецтва, обміну враженнями, певною мірою соціальний клуб. Саме тому вся зона вестибюля – запланована як публічний інтегрований простір", – сказав Дроздов.

[L]За словами архітектора, суперечок із театралами не було. Для трупи було дуже важливо отримати нормальні умови для роботи, оскільки вони давали спектаклі у Палаці "Україна", де не мали належних мов, щоразу монтували декорації для вистав і гримувалися в коридорах.

Дроздов підтвердив, що Архітектурно-містобудівна рада розглядала проект театру та зробила зауваження. За його словами, відгуки ради мали характер рекомендацій.

Архітектор також розповів, що не очікував такої резонансної реакції від соцмереж.

"Мені стало цікаво, чому ця хвиля переросла до масштабів цунамі. А те, як це було "вкинуто" в мережу, носило маніпулятивний характер. Дуже важливо, що люди дуже швидко формують певне уявлення, не зважаючи на деталі, не дочитуючи до кінця", – розповів Дроздов.

На запитання про задоволення своєю роботою він відповів: "Так, я дуже задоволений".

Архітектор зауважив, що їм не вистачило діалогу та обговорення проекту на різних етапах його створення.

Дроздов підтвердив, що Архітектурно-містобудівна рада розглядала проект театру та зробила зауваження. Фото pravda.com.ua

"Ми мабуть мали потурбуватися про створення більш зрозумілого інформаційного поля", – додав він.

Команда Дроздова уже створювала проекти у Кореї, Іспанії, Австрії, Швейцарії.

Агресивне сприйняття нової будівлі архітектор називає недостатністю досвіду.

"Я не звинувачую людей у відсутності досвіду. Я натякаю, що світ за межами Києва чи України – інший. Ми живемо в інший час і дуже важливо про нього дізнатися. Цей проект зіштовхнувся з конфліктом уявлень про прекрасне", – сказав Дроздов.

Коментуючи протилежний театрові архітектурний ансамбль – мікрорайон Воздвиженка, він зазначив:

"Воздвиженка – це злочин проти майбутнього. Те, що всі вважали жартом, виявилося реальністю. Шкода, що це не декорація до якогось вестерну".

Реклама:

Головне сьогодні