Як звучав і виглядав 15-й фестиваль "Джаз Коктебель". ФОТО

1854
1 вересня 2017

В останні вихідні літа занедбана база відпочинку "Чайка", що в Чорноморську на Одещині, ожила.

Доки в решті пляжних клубів міста панувало багатоголосся співців караоке, на пляжі бази звучали джаз, реггі, електроніка, інді та інтелектуальний поп. Річ у тім, що саме "Чайка" стала новим місцем проведення фестивалю "Джаз Коктебель", який після анексії Криму покинув півострів і цього року відбувся вп’ятнадцяте.

Публіка фесту, за визначенням його співзасновниці та президента Лілії Млинарич, завжди відрізнялась розмаїттям смаків та готовністю до експериментів. Тож свою напівкруглу річницю "Джаз Коктебель" відзначив особливою строкатістю програми.

Фоторепортаж: Альона Вишницька
 
 
 
 

Першого дня на великій Nu Jazz сцені фестивалю за настрій слухачів відповідали, скажімо, гіпнотична Катя Chilly разом зі своїм гуртом та Олег "Фагот" Михайлюта і Олександр "Фоззі" Сидоренко з ТНМК із джазовою версією своїх найвідоміших пісень. Глибокої ночі їм на зміну вийшли розслаблені The ВЙО, під яких танцювали найвитриваліші фестивальники.

Другого дня на побачення із гостями фесту приїхали давні друзі "Джаз Коктебелю" з Британії Red Snapper. На той же вечір було призначено сет найбільш очікуваніших гостей фестивалю – гучних та бунтівних британських електронників Asian Dub Foundation. При цьому виступ українців "Вагоновожатые" став не просто доброю розминкою перед виходом на сцену хедлайнерів, а й виявився чи не найбільш яскравою подією фестивалю.

 
 
 
 
 

Третій день приніс ще більше контрастів. Організатори спершу влаштували відвідувачам інтелектуальну забавку від гітарного дуету Big Second, який складається з братів Сергія та Дмитра Радзецьких. Потім фестивальники розслаблялись під ненав’язлеве інді від The Elephants.

Найзатишнішим виступом не лише вечора, але й цілого фестивалю став вихід шведського романтика Jay Jay Johanson. А потім були мультинаціональні та божевільні Shantel & Bucovina Club Orkestar. Ті зі слухачів, хто не заробив собі крепатуру попереднього вечора під "Вагоновожатых" та "азіатів", надолужили танцями під "буковинців".

 
 
 
 
 

Урешті-решт четвертий день також нагадував контрастний душ. Розпочали з унікального поєднання джазу, панку, кору та свінгу від вінничан The Hypnotunez. Литовці з Antikvariniai Kaspirovskio dantys виявились прибульцями із протилежного музичного полюса – жартівливого, розслабленого і ностальгійного.

Завершували фінальний фестивальний день український бароковий поп від Vivienne Mort та потужний мікс року та джазу від гурту Maru, заснованого басистом "Океану Ельзи" Денисом Дудко та джазовою співачкою Ольгою Лукачовою.

Утім, вечірня сцена – лише частина великого організму "Джаз Коктебелю". Удень і вночі тут також працювали окремі концертні майданчики. Деякі виступи на них запалювали публіку не гірше від вечірніх хедлайнерів. Таким, скажімо, був виступ харків’ян HeartBeats Brass Band.

 
 
 
 
 

Паралельно із вечірньою Nu Jazz працювала спеціальна джазова сцена, яку курував Олексій Коган.

Не менше розмаїтою за музичну програму була чорноморська погода. Розігріті денним сонцем відпочивальники вдягали найтепліше, аби не змерзнути на узбережжі нічного моря. Воно, до речі, в останні дні фестивалю також охолонуло до несподіваних +13.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Усі фото: Альона Вишницька

Текст: Оксана Мамченкова

powered by lun.ua