Бекхем запускає чоловічий бренд під музику "Шо з-пiд дуба" ДахаБраха

— 10 січня 2018, 10:39

Футболіст Девід Бекхем виклав в Instagram новий рекламний ролик власного бренду House 99, у відео звучить музика із пісні "Шо з-під дуба" українського етно-гурту ДахаБраха.

"Той випадок, коли ДБ i DB зустрiчаються разом! Музика "ДахаБраха" гострим лезом стильно голить десяток чоловiкiв на чолi з Девiдом Бекхемом! Композицiя "Шо з-пiд дуба" у рекламi House 99 By David Beckham!" – поділилися музиканти у Facebook.

[L]Менеджерка ДахаБраха Ірина Горбань розповіла, що автори реклами планували задіяти саме цей трек, йдеться на Karabas Live.

"Вибір дуже конкретний і чіткий — вони одразу прислали чорновий монтаж з цією музикою. На скільки я розумію, у виробників ролика були і інші варіанти, проте замовник обрав і наполягав саме на нашій пісні", – розповіла Горбань.

Девід Бекхем вирішив запустити власну лінію засобів догляду за шкірою та волоссям для чоловіків House 99.

Цифра "99" у назві пов'язана із роком весілля Девіда та Вікторії Бекхем.

Девід Бекхем у власній рекламі. Скріншот із відео

Ця ж пісня ДахаБраха, "Шо з-під дуба", звучить у другій серії третього сезону серіалу "Фарго", спін-оффу однойменного фільму братів Коенів.

Пропонуємо також послухати всю пісню.

У жовтні 2017 року ДахаБраха потішила шанувальників кліпом на пісню "Монах". відео стало першим клiпом гурту за 5 рокiв.

Трек "Монах" увійшов до 5 студійного альбому ДахаБраха "Шлях". Його презентували 7 грудня 2016 року.

Реклама:

Головне сьогодні