Дитяча колекція від Віктора Анісімова: фурор Тижня Моди

Віктор Анісімов завжди вмів дивувати українських модників, але в перший день цього модного тижня просто приголомшив глядачів у залі і спантеличив навіть колег по цеху. Адже вперше в історії українського прет-а-порте дизайнер представляє у показі дітей-моделей.

Діти – безпрограшний варіант для подіуму. Всі запам’ятають дитяче дефіле і тканини на колекцію треба менше. Та говорячи без жартів, одразу по закінченню показу, Вікторові закинули про влучний маркетинговий хід, що начебто батьки миттю розкуплять ексклюзивні дизайнерські обновки для любої малечі, і для себе підгледять пару нових нарядів від улюбленого дизайнера.

Тому як за особистим визначенням Анісімова, колекція лише формально створена на дітей, і костюми цілком "дорослі". "Це зменшені копії дорослого одягу. Але це не маркетинговий хід," – відхрещується чоловік. "Дитячі пропорції дуже класні: крутіші, ніж у дорослих. Та будь-яка модель може бути розтиражована і добре виглядатиме на дорослих дівчатах і хлопцях типу мене, у 48 років."

"Дитячі-недитячі" наряди від Анісімова концептуальні, стильні та сподобаються виключно вдумливим і творчим батькам. Філософськи описує своє бачення дизайнер: "Я вважаю, що всі діти народжуються зі знаком мінус. А потім в силу батьківського виховання і хорошого прикладу вони можуть вирости добрими та порядними людьми. Дитина від початку не добра, хороша, світла; вона – егоїстична, вередлива, прагне бути центром всесвіту. І якщо до свідомого віку ти навчився розуміти, що ти не головний... особливий, але не головний, – це прекрасно."

Не зважаючи на своєрідне ставлення Віктора Ансімова до дітей, моделі були настільки зорганізовані та дисципліновані, що важко було вловити щирі дитячі емоції: чи сподобалась їм колекція, чи схотіли б діти носити такі костюмчики?

Маленькі моделі ходили подіумом як справжні професіонали, без тіні спантеличення чи хвилювання. І якщо на початку показу публіка посміхалась і аплодувала дітлахам, то згодом всі почали сприймати малечу як дорослих манекенників. Вікторові таки вдалося справити на глядача правильне враження.

"Вони стояли за кулісами струнко, як олов’яні солдатики. Майже годину так простояли до виходу," – привідкрив завісу дизайнер.

В результаті маємо абсолютно не літню колекцію за сезонністю, зважаючи на кількість пальт, верхнього одягу і цупкого трикотажу, і геть "недитячу" за колористикою. "Карамельні" наряди для малечі Анісімов замінив фірмовими дизайнерськими вбраннями, черпаючи натхнення у дивакуватій творчості неперевершеного Тіма Бертона. Звідси в колекції "штопані" шви, нерівні об’ємні накладні кишені, структурні матеріали, шорсткі фактури та чудернацькі "мультяшні" аксесуари на тлі дивовижної "бертонівської" стилістики показу.

На запитання "Української правди. Життя", чому дизайнер обрав натхненником саме Тіма Бертона, Віктор Анісімов висловився вельми невимушено: "Тому що я такий же є**нутий, як і він."

Нагадаємо, що Віктор Анісімов втретє поспіль отримує українську премію BFA в галузі моди як кращий чоловічий дизайнер. Тож в гонитві за багатогранним талантом та невичерпним креативом Анісімова, чи не доведеться започаткувати нову номінацію за кращу дитячу колекцію?

Про те, хто з відомих людей прийшов на покази і у що були вдягнені українські знаменитості на Тижні мод, читайте на порталі TabloID: UFW День перший: Осадча посадила на себе омара, а хтось - кота

Реклама:

Головне сьогодні