Ukrainian Fashion Week Day 4 – Прогноз на майбутнє

Субота відкрилася коротким циклом лекцій про прогнозування трендів від елегантної Ліани Білякович, викладача цієї дисципліни в Київському національному університеті культури та мистецтв, котра також заснувала наукову школу прогнозування моди в Україні Podium-Lex.

Професор розповіла про тренди посткризового періоду у світі, а також ті тенденції, котрі будуть мати місце у чотири наступні роки. Всього вона показала близько 450 слайдів – виступ тривав приблизно чотири години. Отож, за словами пані Білякович криза, котра триває сьогодні, є наслідком холодної війни, адже населення землі захотіло жити у комфорті після її закінчення.

Тут і далі - фото автора

Після замкнутого руху по колу мода нарешті зробить новий виток: барокко переможе мінімалізм, котрий домінує зараз. Ось такий прогноз лекторки. Ліана також розповідала про нові технології у розробці тканин.

Наприклад, про сукню, яка реагує на погляди, спрямовані на неї, або ж сукню-палітру дощу, яка є індикатором кислотності опадів.

Вона також оголосила, що буде в тренді в наступні кілька років. На цьому моменті багато хто почав фотографувати слайди – видно було, що всіх цікавило, що ж буде в моді у майбутньому.

До речі, один з методів, який дослідниця використовує у своїх роботах – це аналіз Євробачення, адже цей пісенний конкурс дивиться шоста частина населення планети і тому він дуже добре репрезентує те, чим живе середньостатистична людина.

Якщо провести паралелі з трійкою переможців останніх років, можна, наприклад, побачити, що всі вони точно відображають глобальні тренди. Приміром, жагу до свободи, повернення до своїх коренів та барокко.

Ще одна цікава подія цього дня – інсталяція від дизайнерки Аннетт Ґьортц. Вона була виконана у вигляді юрти, всередині якої по периметру розміщувались манекени, котрі демонстрували нову колекцію німкені.

"Простір тиші та відсутність кольору допомагають нам зосередитись на головному", - вказувалося у прес-інформації про проект.

Всередині були розставлені дерев’яни ослінчики, котрі розмістилися довкола так званого "розумного вогню", тобто біокаміну, котрий не дає попелу та запаху.

У "юрті" було дуже затишно, тому люди не хотіли звідти йти. А одна дівчина, яка зайшла всередину, навіть вигукнула, що це схоже на казку "12 місяців", де брати-місяці сиділи довкола вогнища. Влучна асоціація!

У площині шоу-румів Мистецького Арсеналу" варто відмітити новий український бренд Varenyky Fashion. Його назва викликає посмішку - засновниці марки дизайнерка Анастасія Степула та телевізійниця Оксана Ксьондз мають добре розвинуте почуття гумору.

Окрім того, у них цікава концепція: на верхньому одязі їхньої колеції є нашивки-вишивки у вигляді етно-елементів.

Мама Анастасії добре знається на вишивці – саме вона підказує дівчатам, які саме візерунки краще використовувати у тому чи іншому випадку. Наприклад, на ось цій куртці зображений символ заміжжя.

Марка дуже молода – їй лише три роки, продають свій одяг по Інтернету, але вже зараз серед їхніх шанувальниць, наприклад, Катерина Осадча.

"Зараз є дуже багато колекцій на українську тематику - Слава Богу, що всі нарешті усвідомили себе українцями і не стидаються цього", каже львівський дизайнер Олена Даць, котра представила свою колекцію у жовто-білій кольоровій гаммі, яку вважає ототожненням відновлення та відродження.

Доречі, її сукні надзвичайно популярні у жінок Катару, які за словами дівчини, як і українки, люблять виглядати красиво та жіночно.

Реклама:

Головне сьогодні