Чоловіча мода від Олександра Гапчука та Сержа Смоліна

Окрім усього іншого, якщо наші дизайнери ще виготовляють певного роду піджаки, то зробити смокінги або фраки взагалі не беруться. Вечірня чоловіча мода відсутня взагалі.

Олександр Гапчук у своїй колекції весна-літо 2010 постарався не зрадити самому собі. Він активно використав у костюмах оздоблення, звернув більше уваги на аксесуари, відволікши тим самим погляд глядачів від основного - силуету та форми костюму, в якому він мав би запропонувати щось нове як дизайнер.

Попри це, Гапчук професійно використовує свій досвід у галузі чоловічого одягу. Тож його піджаки, куртки, брюки сидять дуже добре, а якість їх виготовлення виключно відмінна.

Тут і далі - колекція Олександра Гапчука. Фото Димтра Ларіна
Олександр попрацював на грузинську тему.

"Це мій улюблений сюжет, я повертаюсь до нього не вперше, - пояснює дизайнер. - Я вивчав грузинський національний костюм, його кольорову палітру. Кожна модель з моєї колекції несе в собі якусь деталь грузинської культури".

Цього разу фантазія Гапчука проявилась у жіночих виходах. А взуття для колекції робила грузинська дизайнерка.

Цього разу у Гапчука були і жіночі виходи
Як окремі костюми кожен вихід виглядав цілком пристойно, але для цільної колекції вийшла повна суміш із силуетів, деталей, кольорової гамми.

"Я постарався торкнутися багатьох тем. Щоб об'єднати колекцію в єдине ціле, я використав ремені та напівпрозорі тканини," - виправдовується Олександр.

Щодо іншого - відносно молодого учасника Українського Тижня Моди Сержа Смоліна, то в його колекції з єднанням та спільною концепцією нібито все гаразд.

Вітчизняний дизайнер навіть спробував задати тон у чоловічій моді та визначити власні тенденції на наступний сезон.

Тут і далі - колекція Сержа Смоліна. Фото Володимира Деменьєва
Громадськість вже прозвала Сержа Смоліна самобутнім дизайнером: він використовує нові, відмінні від усього того, що можна побачити, форми та деталі одягу. На такі похвали скромний дизайнер відповідає тим, що намагається створювати простий комфортний одяг, зручний та практичний. Саме такий, який прагнуть носити чоловіки.

Це була справжня чоловіча колекція. Вона утилітарна, і будь-який звичайний чоловік, впевнена, з радістю вдягнув би такі речі. Єдина проблема самого дизайнера в тому, що його одяг поки не має пропозицій для тиражування.

Смолін бідкається на те, що українські магазини та байєри не охоче беруть чоловічий асортимент. Вважається, що він продається значно гірше і повільніше, ніж жіночий.

Можливо, саме з цих земних причин так мало українських дизайнерів беруться за моду для чоловіків?

Читайте також на порталі TabloID Шостий день Fashion Week: Джеджула став моделью, а Фагот їв суші з дамою

Усі фото Дмитра Амідова та Володимира Дементьєва

Місце проведення показів: ТК |ACCO INTERNATIONAL

Реклама:

Головне сьогодні