Дослідники з Міннесотського університету проаналізували дані 60 524 осіб, отримані під час 14-річного Сінгапурсько-Китайського дослідження. Вчені виявили, що вживання двох і більше склянок солодких газованих напоїв на тиждень підвищує ризик розвитку раку підшлункової залози майже вдвічі.
Мабуть, це неабияке випробування для актора – понад годину тримати увагу публіки, оперуючи лише голосом. Але, зізнаюся, це випробування і для глядача. І багато тих, хто прийшов у Києві на унікальну виставу, виявилися не готовими до неї.