Українська правда
Життя

Солодка газована вода сприяє розвитку раку

08.02.2010
Фото Marc Lippe (flickr.com)
Дослідники з Міннесотського університету проаналізували дані 60 524 осіб, отримані під час 14-річного Сінгапурсько-Китайського дослідження. Вчені виявили, що вживання двох і більше склянок солодких газованих напоїв на тиждень підвищує ризик розвитку раку підшлункової залози майже вдвічі.

Про це повідомляють Медновости з посиланням на EurekAlert!.

Дослідники з Міннесотського університету проаналізували дані 60 524 осіб, отримані під час 14-річного Сінгапурсько-Китайського дослідження (Singapore Chinese Health Study). За ці роки рак підшлункової залози розвинувся у 140 учасників дослідження.

Виявилося, що у добровольців, які споживали два і більше (в середньому п'ять) порцій солодкої газованої води на тиждень, ризик розвитку цього виду раку на 87 відсотків вищий, ніж в інших. При цьому зв'язок між споживанням фруктового соку і раком підшлункової залози виявити не вдалося.

За словами керівника дослідження доцента Марка Перейри, така дія газованої води може бути пов'язана з високим вмістом цукру, що стимулює вироблення в "острівцях" підшлункової залози інсуліну, який, у свою чергу, сприяє росту ракових клітин. Крім того, виявлена закономірність може бути наслідком того, що любителі солодких газованих напоїв менш схильні до здорового способу життя.

Результати дослідження опубліковані в журналі Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention.

© 2007-2012, Українська правда.
Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "Українську правду. Життя"