Як назва страви допоможе харчуватися здоровіше? Пояснює одне дослідження

Наталiя Бушковська — 17 січня 2020, 14:06

Всі люди знають, як важливо корисно харчуватися.

Проте лекції та поради не дуже нас мотивують.

Певно, варто шукати інші шляхи, які б спонукали людину направити свій возик до відділу овочів, а не чипсів та солодощів.

Нещодавнє дослідження припускає, що якщо на етикетці продукту буде описаний його смак, то це може допомогти, пише Association for Psychological Science.

Як стверджує доцент університету та головний автор дослідження Аліа Крам, ми занадто довго концентрувались на користі та забували про смак.
Фото: bhofack2/Depositphotos

"Спокусливі фрази на етикетці типу "морква в апельсиновій глазурі" або "прекрасна грильована спаржа" можуть спонукати людей їсти більше овочів", – кажуть вчені зі Стенфордського університету у своїй роботі в журналі Psychological Science.

Як стверджує доцент університету та головний автор дослідження Аліа Крам, ми занадто довго концентрувались на користі та забували про смак.

"Так чому б нам не сконцентруватись на тому, щоб зробити здорову їжу й смачною", – каже вона?

Науковці провели експеримент в столових університетів США.

В дослідженні взяло участь 57 коледжей та університетів країни, а дослідники проаналізували 140 000 рішень щодо вибору їжі.

Виявилось, що люди на 29% частіше обирали овочі для свого обіду, коли назва страви концентрувалась на смаку, а не на користі, й на 14% частіше, коли назва була "смачною", а не нейтральною.

Також розмір порції овочів, які з'їли учасники дослідження, збільшився на 39%.

Проте така стратегія працювала лише якщо корисні страви дійсно були смачні.

Особливо на вибір впливало згадування таких інгредієнтів як "часник", "імбир" або методів приготування як, наприклад, "запечений".

А такі назви, як "морква в апельсиновій глазурі" працюють краще, ніж "дуже смачні цукіні", тому що остання фраза занадто розмита.

Вас також може зацікавити:

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні