Тест

Представлена перша у світі цифрова газета для iPad

Видання під назвою Daily коштуватиме 99 центів на тиждень; спочатку його можна буде купити тільки на території Сполучених Штатів.

Передбачається, що в новій газеті, яка випускатиметься корпорацією Руперта Мердока News Corporation, будуть присутні новини, інтерактивні схеми, відеозапису високої роздільної здатності та панорамні фотографії, які можна буде дивитися за допомогою сенсорного екрану планшету iPad.

Для роботи в Daily корпорація Мердока вже найняла близько 100 журналістів, передає Бі-Бі-Сі.

"Наша цільова аудиторія - це 15 мільйонів американців, які, як очікується, стануть власниками iPad до наступного року", - говорить Мердок.

Американський медіа-магнат вважає, що користувачі інтернету повинні платити за новини. Кілька видань, що належать Мердоку, в тому числі Wall Street Journal, Times і Sunday Times, вже ввели абонентську плату за онлайн-доступ до свого змісту.

Газета Times повідомила, що після цього кількість користувачів її сайту зменшилася на 87%.

Експерти відзначають, що багатьом читачам вкрай важко звикнути до думки, що вони повинні платити за зміст сайтів.

"Все свідчить про те, що подібні публікації добре продаються в момент, коли вони тільки з'являються на ринку. Але коли мова йде про передплату, вкрай важко змусити людей купувати їх на постійній основі", - говорить Адріан Дрюрі з дослідницької компанії Ovum.

Минулого тижня власне видання для iPad запустив засновник британської корпорації Virgin Річард Бренсон. Його журнал під назвою Project присвячений моді і культурі, він виходить раз на місяць і коштує 1,79 фунта (2,9 долара США).

Крім того, через iPad можна придбати мережеві версії таких видань, як Esquire, GQ, Glamour, New Yorker і Vanity Fair Wired.