Українці створили серію плакатів для іноземців "Від творців борщу". Фото

— 15 квітня 2014, 18:26

Як пояснює назву серії Андрій, "борщ - бо це єдина суто українська "фішка", на яку у нас беззаперечні права".

"І мені здається, про культуру кожного народу найкраще дізнаватись через кухню", - розповів Андрій в коментарі "УП.Життя".

"Наразі те, що є - пробник, я оцінюю потенціал ідеї. Зараз працюю (вже не сам) над візуальним покращенням та розвитком ідеї. Головна моя аудиторія - закордон. Будемо пробувати пробиватись у їхній інформаційний простір", - прокоментував Андрій Приймаченко.

Оскільки першочергова ідея була орієнтуватись на західну аудиторію, усі плакати зроблені англійською мовою.

Українська правда. Життя

Реклама:

Головне сьогодні