Тест

Майже 70% офісних працівників регулярно відвідують соціальні мережі протягом робочого дня

Як правило, читають новини і пізнавальний контент, йдеться у опитуванні кадрового порталу HeadHunter Україна.
У 70% українських офісів відвідування співробітниками соціальних мереж ніяк не контролюється. Ще 7% офісних працівників зазначили, що мають доступ до Фейсбуку, Вконтакті, Твіттера та інших у робочий час, проте існує контроль.
А ось у кожній десятій компанії доступ до соц. мереж взагалі блокують. Так, чим більша компанія, тим вища ймовірність того, що співробітників позбавлять можливості відвідувати соціальні мережі з робочого комп’ютера. І навпаки, чим менший за чисельністю офіс, тим менше обмежень.
Чотири з п’яти компаній до 50 осіб можуть похвалитися відсутністю обмежень. А ось серед великих (до 1000 осіб) організацій це можливо тільки в кожній другій компанії.
Якщо доступ до соц. мереж усе ж відкритий, більшість (67%) офісних співробітників регулярно користуються такою можливістю. При цьому майже кожен другий опитаний відзначає, що ця можливість відволікає його від робочих справ. А ось кожен десятий просто не встигає зазирнути до стрічки новин, бо дуже завантажений роботою.
Більше за все увагу "білих комірців" приваблюють новини. Їх переглядають 42% опитаних. На другому місці — пізнавальний контент. До речі, інформацію, необхідну для роботи, намагається знайти тільки кожен четвертий.
В опитуванні взяли участь 1285 респондентів.
"Українська правда. Життя"