Третина офісних працівників бояться втратити роботу - дослідження

— 26 березня 2015, 10:45

Так, більше за все потрапити під скорочення бояться працівники у сфері енергетики, металургії та важкої промисловості, а також автотрейдери і страховики. Найменше побоювань у ІТ-шників, працівників у сфері сільського господарства і нафтогазового сектора.

Про це свідчать результати опитування міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

2014 був одним із найбільш непростих для українського ринку праці. Третина компаній в Україні не набирали нових співробітників, ще 16% роботодавців були вимушені скорочувати персонал.

Зростання конкуренції серед пошукачів і, як наслідок, збільшення терміну пошуку роботи призвели до того, що "білі комірці" почали більше триматися за свої робочі місця. Якщо рік тому лише кожен п’ятий боявся втратити роботу, то зараз майже третина офісних співробітників побоюється скорочень.

Кожного десятого вже спіткала доля тимчасово безробітного. Інші впевнені, що хвиля скорочень обійде їх, або взагалі вважають за краще не думати про це.

Вимушене скорочення персоналу – проблема не лише для співробітників, але й для роботодавців. Ризик втратити лояльність всіх співробітників (тих, кого скорочують, і тих, хто залишається в штаті) може обернутися репутаційним збитком для компанії-роботодавця і, як наслідок, зниженням бізнес-показників.

Розуміючи це, українські компанії звертаються до західної практики менеджменту і починають застосовувати програми підтримки скорочуваних співробітників, так званий, аутплейсмент (outplacement). Програма передбачає практичну допомогу кандидату в пошуку нового місця роботи, підготовку до майбутніх співбесід, консультування про стан ринку праці та інші заходи, які завершуються опитуванням співробітників, головний результат якого - лояльність.

До проведення програм, як правило, залучають зовнішніх експертів з метою більшої ефективності та економії ресурсів.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного в січні-лютому 2015 року. В опитуванні взяли участь 1818 респондентів.

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні