В столиці відкрили коворкінг для мам із дітьми. Фото

— 28 травня 2015, 08:45

У столиці розпочав свою роботу коворкінг "Zelenka", орієнтований на батьків з маленькими дітьми. Він знаходиться за адресою: Київ, Броварський проспект, 11.

Тут немає етикету абсолютної тиші — якщо малеча заплаче, дивитись косо на маму не будуть. DreamKyiv розпитав засновницю проекту Герцю Гронову про особливості закладу.

Ідея відкрити такий заклад виникла у Герці роки з три тому — коли народилась Квітка. Молодій мамі не хотілося постійно сидіти вдома: прагнула мати час і на дитину, і на себе. Але тоді підтримки вона не отримала. Більшість людей, які чули маловідоме слово "коворкінг", починали відмовляти Герці, мовляв, треба буде закупити багато комп’ютерів тощо.

Кілька місяців тому Герця знову повернулась до ідеї і подала її на міський конкурс стартапів. Задум отримав понад 1000 лайків та потрапив до трійки фіналістів народного голосування. Але журі конкурсу проект не відібрало — Гронова вважає, судді не повірили, що на втілення задуму вистачить 200 тис. гривень — призу конкурсу.

Але, на думку Герці, на початку цих коштів достатньо: засновниця Zelenka хотіла витратити їх на каремати, пуфи, дитячі стільці та печиво для частування відвідувачів. Попередня угода щодо приміщення для коворкінгу вже була. Герця домовилась із власниками комплексу на березі Дніпра робити на партнерських засадах спільний проект — новий заклад, куди б городяни могли завітати всією родиною.

Інтер’єр закладу та зелена територія навколо нього перебували у гарному стані — тож Герця з командою лише прибрали дрібні декоративні елементи, небажані у дитячих закладах, та зробили більш функціональним для дитячого відпочинку майданчик перед комплексом.

Де взяти вкрай необхідні для запуску 200 тис. гривень, Гронова не знала. Але, каже, малі діти так загартували її, що вона через це не хвилювалась. Розуміла, що якось воно буде. Так все і вийшло. Герці написала Ганна Кравченко зі спільноти "Турботлива Альфа" і допомогла знайти інвесторів. Тож усе необхідне попервах обладнання купили вчасно.

"У Японії, про яку я знаю не з чуток, є багато місць, куди мами можуть приходити з дітьми і не відчувати себе скуто. Є навіть спеціальні сеанси в кінотеатрах. В Україні інша ситуація - молоді мами не можуть відвідати навіть лекції. Ми вирішили запропонувати вирішення цієї проблеми, і тому відкриваємо Zelenka. Цей формат новий для нашої країни, тому нам важливо отримувати відгуки і вдосконалюватися", - каже засновниця.

Вона також каже, що поки -це тестовий запуск, повноцінно почне працювати з осені.

"Тоді ж запустимо воркшопи та інші розвиваючі активності для дітей. До того часу будемо раді знайти інвестора, який допоможе з планшетами для мам. Я не бізнесвумен, і у мене немає досвіду реалізації подібних проектів. Але вірю, що якщо бути відкритим і вірити в ідею, горіти нею, то все вийде", - ділиться Гронова.

Реклама:

Головне сьогодні