Вчені віднайшли біологічні причини подружньої зради та шахрайства

— 7 серпня 2015, 12:10

Про це йдеться в новому дослідженні, опублікованому у Журналі експерментальної психології, яке цитує The Independent.

В ході дослідження, вчені звернули увагу на біологічні характеристики, які лежать в основі неетичної поведінки, аби перевірити гіпотезу щодо зради як засобу зменшення стресу. Ідея полягає в тім, що тіло збільшує вироблення репродуктивного гормону тестостерону, аби врегулювати та збалансувати наслідки виділення гормону кортизол, відповідального за стрес.

Дослідники Гарвардського університету та Університету Техасу з'ясували, що не лише високі рівні обох гормонів призводять до поганої поведінки. На неї також впливає і ендокринна система.

Людям, які брали участь в експерименті було запропоновано вирішити математичні задачки та повідомити кількість правильних відповідей. Чим більше правильних рішень - тим більше обіцяли грошову винагороду.

Після цього, вчені проаналізували зразки слини, зібрані до та після досліду в учасників експерименту та виявили, що люди з підвищеним рівнем тестостерону переоцінювали кількість своїх правильних відповідей.