На тракториста, монтажника та швачку можна буде швидко вивчитися у центрах при ПТУ

665
21 жовтня 2016

Про це повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей, якого цитує прес-служба відомства.

"Створення навчально-практичних центрів – це інвестиція в якість підготовки робітничих кадрів, що задовольнить потреби роботодавців у висококваліфікованих працівниках", – підкреслив він.

Всі бажаючі зможуть освоїти професію "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва", "Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування" та "Швачка. Кравець. Закрійник".

На створення таких центрів Уряд уже виділив 50 мільйонів гривень.

Зокрема, на створення кожного із дев’яти навчально-практичних центрів із професії "Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування" буде надано 630 тисяч гривень.

Шість навчально-практичних центрів із цієї спеціальності вже створені за підтримки українсько-швейцарського проекту державно-приватного партнерства.

Кожне із професійно-технічних училищ, при якому діятиме навчальний центр із професії "Швачка. Кравець. Закрійник", отримає 330 тисяч гривень.

На два центри із професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва", що будуть функціонувати в Херсонській і Дніпропетровській областях, виділять 38 мільйонів гривень.

Виділені кошти підуть на закупівлю сучасного обладнання для майстерень навчальних центрів, орієнтовний перелік якого підготував департамент професійної освіти МОН спільно з Мінагрополітики, представниками роботодавців та професійно-технічних навчальних закладів.

Професійно-технічні навчальні заклади, де будуть розташовані навчально-практичні центри, обиралися на основі пропозицій департаментів освіти і науки облдержадміністрацій.

Кожне із професійно-технічних училищ, при якому діятиме навчальний центр із професії "Швачка. Кравець. Закрійник", отримає 330 тисяч гривень. Фото SimpleFoto/Depositphotos

Директор департаменту професійної освіти МОН Микола Кучинський зазначив, що до кінця цього року в кожній області мають запрацювати регіональні ради професійної освіти.

"Регіональні ради – громадсько-державне управління галуззю, єдиний механізм, що регулює потреби місцевих ринків праці", – наголосив директор департаменту.

Він закликав поквапитися з питанням створення рад у Донецькій Харківській, Черкаській областях, адже ради погоджують плани розвитку професійної освіти регіону.

Плани передбачають упорядкування мережі професійно-технічних навчальних закладів та враховують її оптимізацію у 2016 році, приєднання ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації у 2017 році, що вирішать перейти до професійної освіти, а також новий якісний стан мережі у 2018 року, коли будуть передбачені професії загальнодержавного значення.

powered by lun.ua