Пасажира "викинули" з літака, бо працівникам авіакомпанії не було місця. ВІДЕО

— 11 квітня 2017, 11:21

Пасажира літака американської авіакомпанії United Airlines силою висадили з літака рейсу 3411, який вирушав із Чиказького аеропорту до Луїсвілла (Кентукі) після того, як виявилося, що працівникам компанії не вистачило місця.

Перевізник перевищив ліміт дозволених для продажу місць, 4 співробітникам United, які мали вилетіти того ж дня, не вистачило місця на борту, йдеться на Buzzfeed.

Компанія запропонувала охочим поступитися місцем, проте жоден із пасажирів не погодився.

Тоді менеджер компанії United Airlines сказав, що обере 4 випадкових людей, які зійдуть. Коли він вказав на одного чоловіка, той сказав, що не хотів би йти, тому що є лікарем, і на нього наступного дня чекали пацієнти.

Тоді менеджер викликав трьох охоронців, які силою витягли його із місця.

Один із пасажирів літака розповів, що пізніше чоловікові дозволили повернутися на борт, однак у нього було закривавлене обличчя.

На одному із відео видно, як закривавлений чоловік постійно повторював "будь ласка, убийте мене".

У компанії United Airlines скандальний випадок прокоментували так: "Квитки на рейс 3411 з Чикаго до Луїсвілла були перепродані. Після того, як наша команда шукала добровольців, які б вийшли, один клієнт відмовився покинути літак і правоохоронні органи попросили його піти до воріт. Ми перепрошуємо за ситуацією із перепродажем квитків. Подальша інформація щодо пасажира має бути скерована до відповідних органів".

Пізніше гендиректор United Airlines Оскар Муноз перепросив за резонансну висадку пасажира, зазначивши, що у компанії проводиться власне розслідування, а її працівники діяли згідно із інструкціями.

"Я все-таки вважаю, що є уроки, які ми можемо отримати із цього досвіду, тож ми дуже серйозно зважаємо на обставини, які спричинили цей інцидент. Ставитися до наших клієнтів із повагою – наша головна цінність, і ми завжди повинні про це пам'ятати, не залежно від того, як складається та чи інша життєва ситуація", – написав Муноз.

На інцидент також відреагували у Департаменті транспортування США (USDOT), зазначивши: "Департамент відповідає за права споживачів і розглядатиме випадок із самовільною висадкою пасажира із рейсу 3411 United, щоб зрозуміти, чи дотримувалася компанія дійсно перепродала квитки. Компаніям дозволено примусово висаджувати пасажирів, коли немає добровольців, згодних поступитися місцем, проте кожен перевізник відповідальний за свої пріоритети в таких випадках".

У поліцейському відділку Чикаго повідомили, що пасажир, якого силоміць висаджували із літака сам упав, вдарившись обличчям об підставку для рук на сидінні.

Пізніше у Чиказькому департаменті авіації заявили, що його співробітники у випадку із рейсом 3411 діяли відповідно до інструкцій працівника авіаційної безпеки.

[L]Один із працівників департаменту, причетний до інциденту, зараз перебуває у відпустці до з'ясування обставин.

Як потрібно чинити у ситуаціях, коли авіакомпанія не лишила вільних місць, а перепродала квитки на рей, йдеться у Зведенні федеральних правил (CFR) США.

Перш за все, авіакомпанії зобов'язані створити всі умови, щоб пасажири, які купили квиток на літак, не повинні були звільняти своє місце.

У ситуації, коли немає людей, згодних поступитися місцем, федеральні правила передбачають "політику пріоритетів", у якій чітко прописано, які категорії пасажирів у таких випадках повинні першими покинути своє місце.

До того ж, політика пріоритетів не повинна викликати у пасажирів відчуття переваги або меншовартості перед іншими присутніми на борту літака.

Крім того, пасажир, якого примусово висадили, згідно із федеральними правилами, може претендувати на 200%–400% відшкодування вартості квитка.

Реклама:

Головне сьогодні