"Білий значить чистий": Nivea перепросила за рекламу після звинувачень у расизмі

— 5 квітня 2017, 15:48

Німецька косметична компанія Nivea прибрала рекламний банер із написом "Білий значить чистий" та перепросила за нього.

Німецька косметична компанія Nivea перепросила та прибрала рекламний банер із написом "Білий значить чистий". Фото facebook.com

Рекламне зображення було присвячене дезодоранту, який не залишає білих слідів на одязі й супроводжувалося текстом про "чистоту і яскравість, які необхідно зберегти", йдеться на ВВС.

Світлину компанія розмістила на Facebook-сторінці, вона була орієнтована на покупців із Близького Сходу.

Користувачі соцмереж збурилися, вказуючи, що слоган звучить неоднозначно і може бути потрактований як пропаганда расизму.

Користувачі соцмереж збурилися, вказуючи, що слоган звучить неоднозначно. Фото bbc.co.uk

Крім того, активісти відзначали в коментарях під записом, що "тепер почнуть користуватися продукцією Nivea", а також публікували фотографії Гітлера.

У прес-службі компанії Beiersdorf, що володіє маркою Nivea, визнали, що банер створює "хибне враження", і прибрали його зі сторінки через кілька годин після публікації.

Реклама була орієнтована на покупців із Близького Сходу. Фото thesun.co.uk

"Ми дуже перепрошуємо у тих, кого міг образити наш пост. Після того, як ми зрозуміли, що він створює непорозуміння, одразу ж прибрали його. Різноманітність та рівні права – головні засади Nivea", – йдеться у повідомленні прес-служби.

Реклама:

Головне сьогодні