Розпаковуйте валізи: 7 "землеподібних" екзопланет непридатні для життя

— 7 квітня 2017, 11:35

Команда науковців Угорської обсерваторії проаналізували фотометричні дані TRAPPIST-1, отримані під час місії космічного телескопа NASA.

Комнада науковців Угорської обсерваторії проаналізували фотометричні дані TRAPPIST-1, отримані під час місії космічного телескопа NASA. Фото darrenw/Depositphotos

Дослідники зробили висновок, що 7 нещодавно відкритих "землеподібних" екзопланет не призначені для життя людини, йдеться на Science Alert.

[L]Учені стверджують про це тому, що геомагнітні бурі на цих космічних об'єктах у тисячі разів сильніші за ті, що відбувалисятрапляються на Землі, навіть якщо зважати на Сонячний супершторм 1859 року.

Протягом 80 днів вони помітили 42 високоенергетичні спалахи, що походили від TRAPPIST-1, 5 із них були дуже потужними та мали кілька викидів енергії поспіль.

До того ж, потужні спалахи відбувалися з порівняно коротким інтервалом 28 годин.

Угорські дослідники стверджують, що екзопланети можуть стати більш придатними до життя, коли стабілізуються ці надпотужні викиди.

Проте чекати цього доведеться доволі довго – приблизно 30 тисяч років.

Нагадаємо, наприкінці лютого NASA оголосило про виявлення 7 "землеподібних" планет, проте уже тоді фахівці не поспішали стверджувати, що на відкритих планетах може бути життя.