Гриневич розповіла, як розпочався перехід на електронні підручники

— 16 червня 2017, 10:23

МОН готовий підтримувати проекти, що займаються створенням справді якісних електронних підручників з інтерактивними завданнями та мультимедійними додатками.

Про це заявила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час презентації роботи електронних підручників у одеській гімназії № 2.

"Ми вже рухаємся у напрямку переходу на електронні підручники. Відтепер видавництва обов’язково надаватимуть МОН електронну версію підручника.

Але цього недостатньо – маємо працювати над мультимедійними додатками, що є в таких підручниках у більшості цивілізованих країн світу. Є навіть держави, що не закуповують паперові підручники – виключно електроні", – розповіла Лілія Гриневич.

"Ми вже рухаємся у напрямку переходу на електронні підручники. Відтепер видавництва обов’язково надаватимуть МОН електронну версію підручника", – Лілія Гриневич

Директор та педагоги гімназії №2 пояснили переваги електронних підручників.

Зокрема, вони дають можливість контролю за роботою школяра, є мультимедійними та інтерактивними, що цікаво для учнів, можуть бути доступними на багатьох ґаджетах одночасно.

"Давайте розглянемо, як ми вивчаємо ракоподібних, – пропонує під час презентації учителька біології гімназії №2. – Я маю інтерактивне завдання, на мультимедійній дошці зображено малюнок, на якому учні можуть зазначати окремі елементи будови ракоподібного, працювати над цим завданням за варіантами та групамами.

Також підручник дає змогу робити автоматичну перевірку та автоматично зберігає нотатки з тексту книги, які виділяє учень".

[L]Мультимедійні можливості – вбудовані навчальні ролики та фільми, а також інтерактивні екскурсії, що є в підручнику – продемонструвала учитель історії. Вона наголосила, що така форма полегшує ведення уроку і робить його цікавим.

Розробники, що наразі сконцентровані на створенні платформи для інтерактивних підручників, наголошують, що така форма навчальних матеріалів значно дешевша за паперову.

Також вони звертають увагу, що з року в рік держава змушена витрачати на підручники дедалі більше коштів.

"Кошти річ важлива, але другорядна. Важливіше, що такий формат може бути цікавим для сучасних дітей, заохотити їх до навчання, а також стати фактором, у зв’язку з яким шкільний портфель стане легшим.

Мені здається, що ваша платформа – гарна регіональна практика, яка заслуговує на поширення в усій Україні", – додала міністр.

Реклама:

Головне сьогодні