ЗНО не може бути абсолютним показником якості навчання – Гриневич

— 19 червня 2017, 10:20

За результатами ЗНО не можна визначати якість освіти у певній школі, оскільки часто за високими балами оцінювання стоїть не тільки і не стільки школа, як спроможність батьків створити особливі умови для розвитку дитини.

Часто за високими балами ЗНО стоїть не тільки і не стільки школа, як спроможність батьків створити особливі умови для розвитку дитини. Фото LightFieldStudios/Depositphotos

Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з освітянами на Одещині, повідомляє МОН.

За її словами, для об’єктивного рейтингування шкіл в Україні потрібно розробити та освоїти механізм врахування "доданої освітньої вартості".

"Я проти рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі. У багатьох країнах для визначення рейтингу шкіл використовується показник "додана освітня вартість" – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути у школі", – пояснила Гриневич.

[L]Міністр також додала, що без розрахунку "доданої освітньої вартості" складно сказати, що стоїть за результатами – репетитор, специфічне соціальне становище учнів чи щире прагнення батьків допомогти дітям у навчанні.

"Для об’єктивності рейтингування, школи, що збирають "вершки суспільства" – дітей з найкращими можливостями, а потім записують їхній успіх у свої заслуги, мають бути врівноважені цим покажчиком", – сказала Гриневич.

Реклама:

Головне сьогодні