"Я – чоловік". У британській рекламі заборонять шкідливі гендерні стереотипи

728
18 липня 2017

Адміністрація рекламних стандартів (ASA) Великої Британії розробила набір жорстких стандартів, які відображають "потенційно шкідливі" гендерні стереотипи.

З наступного року нові правила будуть використані для заборони неадекватних рекламних оголошень, пише The Telegraph.

У адміністрації навели приклади суперечливих рекламних компанії Gap, KFC та Protein World, на які минулого року вони отримали низку скарг.

Так реклама Gap маркувала хлопчика, як такого, що виросте науковцем, а дівчинку охрестила "соціальним метеликом".

Реклама Gap гендерно "маркувала" хлопчика та дівчинку

У свою чергу телевізійна реклама KFC показала двох чоловіків, які сидять у ресторані, обговорюють придбані телевізори, хизуються один поперед одним їх розмірами, перекидаються фразами "Тому що я – чоловік" та кепкують над проблемами психічного здоров'я.

Проте найбільш очевидною актуальність зміни стандартів стала після того, як у минулому році жінок обурила реклама продукту для схуднення Protein World, розвішена у лондонському метро.

Тоді ASA отримала понад 300 скарг, однак не заборонила рекламу.

У минулому році жінок обурила реклама продукту для схуднення Protein World, розвішена у лондонському метро

"Шкідливі стереотипи можуть обмежувати вибір, прагнення та можливості дітей, молоді та дорослих", – пояснюють свої наміри у ASA.

Відомо, що нові стандарти не будуть забороняти всі стереотипи, однак реклама, яка пропагує певні гендерні сценарії, буде заборонена.

Наприклад, не можна буде пропагувати, що жінка несе виняткову відповідальність за чистку сімейного безладу, або зображати чоловіка, який не здатен виконувати прості батьківські чи домашні обов’язки.

У ASA також хочуть заборонити кампанії, які вказують на те, що конкретна діяльність не підходить для хлопчиків, оскільки це стереотипно пов'язано з дівчатами, і навпаки.

"Зображення, які зміцнюють застарілі та стереотипні погляди на ґендерні ролі, є лише одним із багатьох факторів, що сприяє нерівним правам.

Однак більш жорсткі стандарти реклами можуть зіграти важливу роль у подоланні нерівності та поліпшенні результатів для людей, економіки та суспільства в цілому", – пояснює головний виконавчий директор ASA Гай Паркер.

powered by lun.ua