9 помилок, яких ми припускалися на першій роботі. Які висновки з них варто зробити?

Однією з рис, яка відрізняє успішних людей від усіх інших, є їх здатність робити висновки із власних невдач.

Згадуючи свою першу роботу всі пам’ятають першу зарплатню, успішно виконані проекти, премії та похвали – те, що гріє душу. Але ж були також фейли.

Чи зробили ви з них висновки, щоб бути успішними зараз?

Видання The Muse за допомогою користувачів соцмережі LinkedIn та психологів проаналізували дев'ять помилок, які були у всіх.

1

Ви не ставили питань.

Ймовірно, ви не хотіли виглядати як новачок в очах колег.

Навіть найбільш досвідчені люди ставлять питання, щоб точніше зрозуміти завдання чи оцінити проблему: це ознака впевненості та цікавості.

2

Навіть коли ви ставили запитання, ви за це вибачалися.

Вам же ніколи ніхто не відповідав на запитання так: "Мені дуже шкода, що ти питаєш"?

Більшість ваших співрозмовників були зобов’язані вам, як новачку, все детально пояснювати та вводити вас в курс справ, тож вибачатися за таке не потрібно, але дякувати за допомогу ­– варто.

3

Ви (думаєте, що) запитали занадто багато.

Надмір запитань дійсно може дратувати та відволікати ваших співробітників, але це не значить, що допитуватися не потрібно.

Найкраще одразу попросити показати вам ресурси, які б містили відповіді, які ви шукаєте.

4

Ви відповідали (не) всім адресатам.

Будучи одним із адресатів розсилки ви відповідали на лист і писали одразу всім. Це правильно чи ні?

Залежить від обставин. Якщо ведеться спільна робота, то потрібно відповідати всім. Якщо це просто інформація до відома, то коректніше буде відписати тільки автору листа. Розуміння ситуації напрацьовується з досвідом.

5

Ви відповідали одним словом.

Месенджери привчили нас "стріляти" швидкою відповіддю "Дякую!", "Так" чи "Ні". Але люди воліють отримувати корисні відповіді, навіть якщо її написання займає трохи більше часу.

Тож, перш ніж натиснути кнопку "Надіслати", варто двічі перевірити, чи не лишається запитань без відповідей та чи всю запитувану інформацію ви надали.

6

Ви забували ім'я співрозмовника.

Це трапляється майже з усіма, рідко хто з першого разу здатен запам’ятати купу нових імен.

Перепросити та уточнити ім'я не соромно, а от якщо людина вас виправить – доведеться червоніти.

7

Ви робили вигляд, що знаєте більше, ніж зробили.

Фраза "Я не знаю" може бути напрочуд потужною. Цей вираз показує, що ви досить відважні, щоб бути чесними і визнати, що ви не фахівець у чомусь.

Якщо ви, як і раніше, не відчуваєте себе комфортно, кажучи ці слова, то повідомте, що шукаєте рішення чи уточнюєте деталі.

8

Ви недооцінювали марудну роботу.

Часто люди дивляться на певні завдання і вважають, що їм доручили щось не важливе, другорядне, монотонне та таке, що не варте їхньої праці.

Насправді, завдання низького рівня вкрай важливі, бо вони готують ґрунт для подальшого успіху. Людині, якій таке доручають, просто необхідно це детально пояснювати.

9

Ви не говорили, коли вас перевантажували.

Робити одночасно сто справ – неефективно. Навіть досвідчений професіонал з цим не впорається та не зробить все якісно, а що вже говорити про новачка.

Немає нічого ганебного в тому, щоб попросити допомоги у визначенні пріоритетності у вашій роботі. Досвідчений начальник це зрозуміє.

Реклама:

Головне сьогодні