Краще б свято не наближалося. Грінпіс зняв альтернативну рекламу кока-коли

— 21 листопада 2017, 10:02

Із перших кадрів альтернативна святкова реклама кока-коли мало чим відрізняється від відомого усім новорічного ролику.

Скріншот із відео

Проте команда міжнародної організації охорони природи Грінпіс додала у неї пластикове сміття, яке неодмінно лишається після свят.

Зім'яті пляшки є у пунші, який п'ють герої ролика, у холодильнику, на новорічній ялинці. Пляшки від коли випадають з каміна, вони валяються у снігу, з якого діти ліплять сніговика.

[L]Врешті, допиваючи колу, пляшку просто на пляжі викидає Санта.

Цим роликом Грінпіс хотів показати – щохвилини у Світовий океан потрапляє пластику стільки ж, скільки може вмістити одна вантажівка із реклами "Свято наближається".

Кока-Кола виробляє в середньому 110 мільярдів пластикових пляшок щороку.

Більшість із них потрапляють на стихійні звалища або у Світовий океан.

"Не дайте колі задушити океан", – просять у Грінпісі.

За даними організації, близько 90% птахів, які живляться продуктами морів – мають пластик у шлунку.

Раніше повідомлялося, що у Бритаії хочуть у заборонити цього року відвідини святкової вантажівки кока-коли, тому що вона може призвести до "епідемії ожиріння".

На думку британських політиків, ця акція активно пропагує споживання нездорової їжі.

Реклама:

Головне сьогодні