У Південній Африці зачинили всі магазини H&M після погромів за рекламу з худі. ВІДЕО

— 15 січня 2018, 17:43

Магазини одягу H&M у Південній Африці зачинили після кількох погромів, влаштованих через скандал з рекламою, де на темношкірого хлопчика одягли худі з написом "Найкрутіша мавпа у джунглях".

Користувачі соцмереж ділилися світлинами й відео, як мітингарі валили стійки з одягом на підлогу та розкидали речі, повідомляє CNN.

У H&M пояснили, що "тимчасово" зачинили 17 магазинів, які працювали у країні.

"У погромах не постраждав жоден із працівників нашої мережі. Ми продовжуємо моніторити ситуацію й відчинимося, щойно це стане знову безпечним", – пояснили в H&M.

Фото cdni.rt.com

Протести у магазинах одягу у Йоганнесбурзі влаштовували представники радикальних угруповань Борців за економічну свободу (Economic Freedom Fighters, EFF).

Скандал зчинився, тому що для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа у джунглях".

В результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту.

На захист хлопця стали форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy.

[L]Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.

H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.

Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.

Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.

У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".

Реклама:

Головне сьогодні