Хакери можуть контролювати смарт телевізори через інтернет. Як уберегти себе від цього?

Технології інтернет-телебачення можуть контролюватися хакерами, які збирають приватну інформацію про користувачів.

Фото DragonImages/Depositphotos

Такі висновки оприлюднила міжнародна некомерційна організація Consumer Reports, що займається наданням оцінки якості товарів та послуг.

За даними організації, навіть відносно недосвідчений хакер може змінювати канали, транслювати контент, що ображатиме користувачів та керувати гучністю телевізора без відома його власника.

Необізнаний користувач може засмутитися, якщо не розумітиме, що насправді такі маніпуляції можна робити через інтернет на відстані тисяч кілометрів.

Однак автори звіту зауважують, що хакери все ж не можуть використовувати технології смарт ТВ для шпигунства.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ ПРО КОРИСТУВАЧІВ?

Фахівці Consumer Reports проаналізували продукцію виробників LG, Sony, Vizio та Samsung, визначивши останнього найбільш вразливим.

Виявляється, усі телевізори із технологіями онлайн-ТБ здатні збирати інформацію про своїх користувачів.

Кожен смарт-телевізор під час використання моніторинговою групою Consumer Reports запитував дозволу на використання персональної інформації.

[L]Якщо користувач відхиляє пропозицію, він може втратити базові послуги, наприклад, перегляд каналів без підключення до мережі, а за допомогою антени.

Смарт ТВ фіксує, які користувач переглядає телевізійні шоу, а потім використовує ці дані для того, аби пропонувати інші телевізійні шоу, які можуть зацікавити глядача. Однак це також використовується для того, щоб нав'язувати рекламу.

Крім того, навіть у базових правилах політики приватності передбачений збір інформації, наприклад, про місце розташування пристрою.

Так, телевізори виробника Sony, за даними Consumer Reports, – єдині, що вимагали згоди із політикою конфіденційності та умовами обслуговування Google Android TV для завершення налаштувань інтернет-телебачення.

Все ж, в організації запевняють, що збір даних можна обмежити, але тоді доведеться відмовитися від базових функцій телевізорів.

ЯК КОРИСТУВАЧ МОЖЕ ВБЕРЕГТИСЯ?

Не купувати смарт-телевізор, а продовжувати дивитися "старенький", без функцій інтернет-підключення.

Однак із такими дедалі важче. Із 200 позицій товарів цього сегменту, які аналізували Consumer Reports у 2017 році, лише 16 телевізорів не були смарт ТВ.

Після покупки телевізора для підключення до інтернету, краще точно визначитися, дозволяти чи заблокувати збір даних перегляду.

Якщо вирішили погодитися, стежте за налаштуваннями, у яких можна прийняти базову політику конфіденційності та умови обслуговування. Вони передбачають збір особистих даних користувача.

Якщо глядач уже має смарт ТВ, але хоче скоригувати налаштування, можна піти таким шляхом:

  • відновити налаштування виробника, далі погодитися із базовими налаштуваннями конфіденційності але не давати згоду на збір даних про користувача.
  • вимкнути автоматичне розпізнавання контенту.
  • вимкнути WiFi-підключення телевізора.

Останнє означає, що смарт телевізор автоматично припинить бути смарт, і вам доведеться підключати інші пристрої для отримання інтрнет-контенту.

Реклама:

Головне сьогодні