Як обгортка впливає на наш вибір? Пояснює "шоколадне" дослідження

— 13 червня 2019, 12:30

Зізнайтесь, ви любите шоколад. А ви впевнені, чому саме він вам так подобається?

Думаєте смак?

А от науковці вважають, що на ваші вподобання може впливати обгортка солодощів, пише Science Alert.

Команда дослідників з Мельбурнського університету в Австралії стверджує, що їх дослідження може допомогти людям зрозуміти, чому саме вони обирають певні продукти.

Фото: bfohack2/Depositphotos

Хоча й маркетологи компаній можуть взяти результати цієї наукової роботи на озброєння.

"Є різниця між тим, як людина сприймає смак фізіологічно, і як на це впливають зовнішні фактори, такі як обгортка, назва бренду та інші когнітивні й психологічні механізми", – каже один з учасників дослідницької команди.

Для дослідження набрали 75 волонтерів.

Їм ставили питання, які базувались на трьох факторах:

  1. враження про смак шоколаду без обгортки;
  2. враження про пакування, але без дегустації;
  3. враження про смак шоколаду, обгортку якого волонтери бачили.

Для третьої частини питань, шматочки одного й того самого шоколаду були загорнуті в шість різних пакувань: "ошатне", "просте", "особливе", "здорове" та "преміум".

Учасники дослідження мали оцінити смак продукту, пояснити, які емоції цьому сприяли, та чи будуть вони купувати продукт у майбутньому.

Волонтери ставили шоколаду нижчу оцінку, якщо обгортка не відповідала тому, який саме продукт всередині.

Якщо на пакуванні були позитивні слова, то і продукт, і пакування отримували вищі оцінки.

Також емоційний відгук про шоколад був сильнішим, коли обгортку можна було побачити.

Хоча саме смак шоколаду був основним чинником того, чи будуть учасники купувати його й надалі, те, як виглядав шоколад в обгортці, впливало на їхній вибір.

Вас також може зацікавити:

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні