КОМЕНТАРІ - 13
Ірина _ 10.10.2009 17:18
Михайлові. Згодна із Вами у частині позитивної оцінки НТ. Але маю також і заперечення: чому Ви вважаєте, що українському суспільству слід обмежитись 30% випускників? Адже це можуть бути далеко не всі із "найталановитіших та найстаранніших ", а ті з них, кому "по кишені" вчитись ще 4-6 років після школи, і ті, кому просто "по кишені". До слова: у 1997 році уряд Великої Британії визначав серед стратегічних цілей у галузі освіти таку: 50 % осіб з вищою освітою у віці 18-30 років до 2010 року.
Михайло _ 30.09.2009 02:33
Я за незалежне оцінювання. Помічаю по знайомих, що вони починають думати над тим, щоб їх дитина вчилася - бо розуміють, що просто заплатити за вступ до ВУЗу вже не вийде. Плюс ЗНО дає можливість зробити такі висновки (можливо вони комусь не подобаються) - які дають можливість визначати проблеми і покращувати нашу систему освіти.
А крім того не повинно бути так, що 60% випускників вступають до ВУЗів. Вищу освіту повинні отримувати ~30% випускників, тобто найталановитіші і найстаранніші.
Ксенія _ 28.09.2009 18:11
На мою думку тестування також не досконале. Деякі учні моєї школи, що будуть випускатися влітку 2010 розповіли, що вони 9 років пробайдикували, а в цьому році доведеться доганяти (на курсах, з репетиторами...), але лише ті предмети, які будуть необхідні для складання ЗНО. А значить, що інші предмети вони закинуть зовсім.
Alex _ 28.09.2009 09:33
Ну і що з того, що діти не знають деяких речей. Приклади наведені у статті тільки деякою мірою відображають шкільну програму, а у решті випадків це просто кругозір людини. Якщо всі люди будуть занадто "розумними", в країні буде хаос, що ми і бачимо на сьогодні в нашій державі. Для громадянина достатньо знати ті предмети, котрі знадобляться йому для якісного виконання своєї роботи, ане повний курс шкільної програми, 70% предметів якої навіть не згодяться.
Олександр _ 25.09.2009 12:05
Моя дружина закінчила школу 13 років назад. На підготовку до тестування витратила близько 3 тижнів. В підсумку - з чотирьох тестів найвищий бал 196, а найнижчий - 176. На її думку тестові завдання ніяк не були такими вже нереально складними як говорить дехто з цьогорічних випускників. Просто ці діти звикли, що доступ до освіти пролягає через гаманець, от і понадіялись на татусеві гроші, звязки тощо. І я особисто радий, що нарешті їх сподівання не виправдались.
Аноним _ 25.09.2009 08:43
Я гадаю, що тести - це не той засіб, який може показати на 100 % знання людини. Все-таки знання, які отримували учні в СРСР були на порядок вищими
да _ 24.09.2009 20:31
Дочь моей знакомой прожила всю жизнь в Молдавии. Последний год-два училась в Украине. Она выучила украинский язык, историю Украины, сдала тесты и поступила в КГУ. Была мотивация.
jk _ 24.09.2009 15:05
Кожен памятає свої шкільні роки. Я памятаю, що деякі предмети весь наш клас знав значно краще "середньошкільного" рівня. В цьому була заслуга викладачів, яких поважали, до яких звертались, які докладно та цікаво викладали свій предметб яких я згадую і дотепер. Тому, якщо 30% випускників каже, що друга світова почалась з нападу Германії на СРСР можна безсумнівно робити висновки щодо якості викладацької роботи. Багато хороших вчителів я згадую, але памятаю ще більше тих, кому діла не було до учнів.
Sonyachna _ 24.09.2009 13:43
Моя знайома закінчила школу 10 років тому. І зірок там з неба не хапала. Вчилася на четвірки. Але всі тести цього року вона скала за 170 балів. А цьогорічні випускники з тієї ж школи, які претендували на золоті медалі показали значно гірший результат! Вони не вчаться. А вчителі навчилися закривати очі на все і ліплять оцінки за те, що знаннями назвати важко
випуск-2000 _ 24.09.2009 12:44
Нда, сміх крізь сльози. З висновками статті згодна - не вистачає мотивації, може, хоча б тестування стане стимулом. Не знаю, як піде далі, але наразі чимало дітей дійсно отримали шанс вступити до ВНЗ просто гідно склавши тести, і не вишукуючи ніякі обхідні шляхи.
такс _ 23.09.2009 14:23
Нарешті дійсно перевіряються знання, а не везіння, пам"ять та вміння концентруватися, як це було на іспитах з відкритими питаннями. В мене завжди була проблема - знав не мало, а на іспиті швидко згадати та написати не міг..
такс _ 23.09.2009 14:23
Нарешті дійсно перевіряються знання, а не везіння, пам"ять та вміння концентруватися, як це було на іспитах з відкритими питаннями. В мене завжди була проблема - знав не мало, а на іспиті швидко згадати та написати не міг..
ЦУП _ 23.09.2009 14:12
Тупі обивателі колись послали своїх дітей до школи, написали заяви з відмовою вивчення дітьми укр. мови ("по -руськи какось льогше"), а контролювати вивчення ними інших предметів теж не могли - через власну тупість. Вчителі теж мало відрізнялися від батьків учнів, бо кращих педагогів було давно знищено. Ось і виросли кілька поколінь, які чимраз сильніше деградують у розвитку. Виправдовуються "насильственной украинизацией", "гуманитаризацией", "технизацией" тощо освіти, "не такою" літературою та історією (наче вони зможуть вільно процитувати Сумарокова з Буніним або згадають дати царювання російських імператорів). А їх тупі близнюки - "непотрібністю" чужоземних літератур та історій. А у керівництві сидять такі ж діячі "з народу", що й двох слів не зліплять. Корені проблем освіти (як і ін. галузей) ростуть із "славетного" рад. минулого, і діяти потрібно негайно. Ще кілька років - і молодше покоління не знатиме елементарних речей, як і планують червоно-коричневі та замасковані політикани!