Пошукова машина Google зможе відбирати сторінки, гідні довіри

— 3 березня 2015, 20:22

Нині відбір сторінок здійснюється пошуковою машиною, спираючись на складну комбінацію кількості ключових слів та посилань із інших вебсайтів, актуальності інформації тощо, проте не враховуючи її достовірність.

Якщо ж Google покладе в основу цього алгоритму нову репутаційну характеристику Knowledge-Based Trust (KBT), то навіть популярні ресурси, котрі регулярно "грішать" наведенням неправдивих фактів, можуть узагалі випасти з результатів пошуку.

Про це пише The Daily Mail.

"Оцінка якості веб-ресурсів страшенно важлива для веб-пошуку. Традиційно вона давалася на основі зовнішніх сигналів, як то гіперпосилань та історії відвідувань. Наприклад, сайти пліток зазвичай мають високі показники PageRank, але переважно не можуть вважатися вартими довіри", - говориться у статті дослідницької команди Google.

"І навпаки, деякі менш популярні вебсайти, тим не менш, містять дуже точну інформацію. Ми піднімаємо фундаментальнее питання визначення, наскільки вартий довіри даний ресурс", - зазначають дослідники.

Щоби перевірити правдивість сторінки, система Knowledge-Based Trust збирає дані з багатьох інших сторінок, співставляючи з ними інформацію та перевіряючи її коректність. Далі підраховує кількість хибних фактів та сторінці й залежно від цього дає їй оцінку.

Цікаво, що як працює система, дослідники випробували на такому прикладі як національність президента США Барака Обами. Knowledge-Based Trust перевірила 2,8 мільярда інтернет-сторінок та визнала гідними довіри 119 мільйонів із них та 5,6 мільйона сайтів.

При цьому 15 топових "жовтих" ресурсів, таких як Yahoo! OMG!, TMZ, E Online та Gawker опустилися в нижню половину результатів пошуку. Між тим застосовуючи нинішній алгоритм під час пошуку, Google розміщує ці сайти в перших 15% результатів.

Речник Google повідомив, що компанія поки не планує застосовувати новий алгоритм для роботи пошукової машини. Із його слів, наразі це просто одне з численних досліджень, котрі проводять їхні експерти.

Реклама:

Головне сьогодні