Facebook два роки завищував час перегляду реклами на своїй платформі

— 23 вересня 2016, 12:00

Великі компанії-покупці реклами на Facebook незадоволені результатами співпраці з платформою, оскільки дізналися, що вона переоцінювала середню тривалість перегляду користувачами відео реклами протягом 2 років, пише The Wall Street Journal.

Кілька тижнів тому у своєму "Довідковому центрі для рекламодавців", компанія пояснила, що підрахунки середньої тривалості перегляду відео користувачами були штучно завищеними, тому що спиралася на облік переглядів, які відбувалися більш ніж три секунди.

Facebook також заявила, що вводить нову систему обчислень для вирішення цієї проблеми.

[L]Виконавчі директори кількох рекламних агентств після отримання цієї інформації почали заглиблюватися у проблему і тепер просять компанію дати більш докладний звіт.

Рекламне агенство Publicis Media дізналося від компанії Facebook , що попередній метод підрахунку, ймовірно, переоцінив середній час перегляду відео від 60% до 80%, відповідно до листа, який наприкінці серпня надіслало клієнтам Publicis Media.

"Нещодавно ми виявили помилку в способі, яким ми обчислювали одну з наших відеометрик, – пояснюють у Facebook. – Ця помилка була виправлена, вона не впливає на рахунки, і ми повідомили наших партнерів як через наші інформаційні панелі, так і за допомогою мережі продажів. Ми також перейменували метрику, щоб зробити більш зрозумілим те, що ми вимірюємо. Цей показник є одним для багатьох наших партнерів, щоб оцінювати їхні рекламні відеокампанії".

Facebook неправильно прорахував середній час, який користувачі переглядають відео у соцмережі. Фото prykhodov/Depositphotos

Новина очевидно ускладнила стосунки компанії із рекламодавцями, оскільки Facebook заявляв про постійне зростання відеоохоплення на своїй платформі протягом останніх років.

Відповідно до неправильно прорахованих даних, маркетологи недостовірно оцінювали результативність відеореклами 2 роки. Це очевидно вплине на рішення рекламодавців щодо того, скільки коштів вкладати у відео на Facebook порівняно з ресурсами YouTube, Twitter, та навіть телебаченням.

Реклама:

Головне сьогодні