Воркшоп Луїса Хендерсона «Dub Cinema: політика асамбляжу»

Режисер Луїс Хендерсон проведе дводенний воркшоп та кінопоказ про археологічні стратегії виробництва відео з використанням інтернету як архівного ресурсу образів та звуків. Зосереджуючись на практичних кінематографічних методах збирання, переробки, відбору та колажування, воркшоп Луїса Хендерсона розгляне на фільми та відео, які здійснюють критичний аналіз політичних подій.

Під час воркшопу відбудеться показ фільму Луїса Хендерсона «Чорний кодекс / Кодекс нуар» (Black Code/Code Noir, 2015) та читання тексту «Алгоритм як некрополітичний контроль». На воркшопі також обговорюватимуться як приклади такі фільми як «Пісні Хендсворта» (Джон Акомфра, 1986) та «Відеограми революції» (Харун Фарокі, Андрей Ужіца, 1992).

РЕКЛАМА:

Луїс Хендерсон – режисер, чиї фільми досліджують мережеві зв’язки між колоніалізмом, технологією, капіталізмом та історією. Його дослідження формулюють археологічний метод у практиці кіно, розглядаючи нові матеріальності інтернету та можливості протидії капіталізму.

Розклад воркшопу:

28 вересня 19:00

Перегляд та обговорення фільму Луїса Хендерсона «Чорний кодекс / Кодекс нуар» (2015) HD 16:9, Dolby 5.1, 21 хв.

«Чорний кодекс / Кодекс нуар» часово й географічно поєднує критичні роздуми над двома недавніми подіями – вбивства Майкла Брауна та Каджімі Пауелла офіцерами поліції у США 2014 року. Фільм археологічно доводить, що за цими теперішніми ситуаціями стоїть давня історія рабства, закріплена у законах «Чорних кодексів» американських колоній. Ці кодекси перетворилися на алгоритми, які досі структурують використовувані поліцією «великі дані» (Big Data) поліції та здійснюють некрополітичний контроль над афроамериканцями сьогодні. Тож, як можна прочитувати цю сучасність? Як переписати джерельну базу цього кодексу шляхом хакерської атаки? За допомогою історичного екскурсу фільм відображає Гаїтянську революцію як перший приклад такої атаки на «Чорний кодекс» і, отже, як минулий символ майбутньої надії.

29 вересня 19:00

Перегляд та обговорення: «Пісні Хендсворта» Джона Акомфра та «Відеограми революції» Харуна Фарокі та Андрея Ужіци

«Пісні Хендсворта» – це фільм британського колективу Black Audio Film Collective, знятий під час масових заворушень в Хендсворті та Лондоні 1985 року. Ці масові заворушення були спровоковані брутальністю британської поліції – так само, як цьогорічні заворушення в США та повстання на Майдані у Києві. Створений за матеріалами повалення режиму Чаушеску 1989 року, «Відеограми революції» Харуна Фарокі та Андрея Ужіци (1990) залишається ключовим твором про взаємодію медіа та політичних рухів. Що означають ці фільми в добу масових повстань, які координуються через інтернет?

Місце: Центр візуальної культури (вул. Глибочицька, 44), Безкоштовно

Реклама:

Головне сьогодні