Дводенний воркшоп зі скетчингу

Cкетчинг — один з важливих етапів роботи дизайнера і ілюстратора. Але мало хто вміє користуватися цим професійно. Насамперед скетчинг — це не просто вміння малювати красиво. Це перш за все спосіб візуалізувати ваші розумові процеси в стислі терміни і виразними візуальними засобами.

На воркшопі ви дізнаєтесь для чого скетчинг потрібен дизайнеру і як це працює у вирішенні його повсякденних завдань.

Програма воркшопу:

Модуль №1: Що таке скетчинг і як він працює?

Мета першого дня воркшопу — розуміння основних процесів скетчингу. Ви перестанете боятися чистого блокнота, зможете освоїти простір порожнього листа і зможете нарешті вільно в ньому малювати те, що не соромно буде показати арт-директору або клієнту.

ВІДЕО ДНЯ

Також ви навчитеся:
- розуміти і використовувати основні композиційні моменти, які працюють в скетчингу;
- оптимізувати свій робочий процес;
- працювати з рішеннями дизайнерських завдань (розробка скетчів для логотипу, зовнішньої реклами тощо).

Модуль №2: Як розповісти історію в картинках? Серії і сторіборди.

Отже, після того, як ви вже розібралися, що таке скетчинг, слід впоратися з новим завданням: як себе вести, коли картинок багато?

Ви навчитеся:
- розповідати історії за допомогою картинок;
- працювати з серіями: дізнаєтеся, що таке серія та за якими принципами ваші скетчі групуються в серію;
- грамотно продумувати сторіборди для ефективної візуальної комунікації.

Формат воркшопу: практика, індивідуальна та в групах.

Робочий розклад: два дні по 5 годин (з перервами на кава-брейки) з 10:00 до 16:00.

Вам знадобляться будь-які матеріали — олівець, туш, перо, маркери, якими вам зручно працювати.

Воркшоп проводить Ірина Костишина, художниця, ілюстраторка, викладачка Школи візуальних комунікацій.

Вартість дводенного воркшопу: 500 грн., оплата одноразова.

Місце:
Школа візуальних комунікацій

Лектори:
Костишина Ірина

Вартість:
500 грн.

Реклама:

Головне сьогодні