Тест

Оформлюємо відносини з авіакомпаніями: чому це вигідно?

Дружба – чудове явище. До того ж, вона може бути дуже корисною – у випадку, коли ваш друг – авіакомпанія. Так, з повітряними перевізниками теж можна товаришувати, отримуючи за це цілу низку бонусів, подарунків, спеціальних можливостей, які доступні лише "колу обраних".

Тож поговоримо про те, як потрапити у це коло і які приємності вам від цього.

Розсилки

А також follow-інг потрібних вам авіакомпаній у соціальних мережах. Що це дає? По-перше, ви завжди знатимете актуальний стан справ: які нові рейси відкривають, які нові партнери приєднуються до програми лояльності (докладніше поговоримо про це нижче) тощо.

По-друге, всі спеціальні пропозиції спершу розсилають саме по базі тих, хто залишив свої контакти авіакомпанії і погодився такі "листи щастя" отримувати. Звичайно, ви завжди можете відписатися від таких повідомлень, але як же ще дізнатися про цікаві пропозиції?

Адже тут залізно діє правило "хто перший", оскільки, наприклад, квитки за промо-тарифами розлітаються, наче гарячі пиріжки.

Бувають тарифи дня, святкові пропозиції, знижки до значущих дат, медових місяців, днів народження (як ваших, так і авіакомпанії), спеціальні умови на окремих рейсах чи протягом певного проміжку часу – все це може допомогти суттєво зекономити, але звідкись про це треба довідатися.

Тут і стають у нагоді розсилки і відповідним чином налаштований показ постів у соцмережах. Наприклад, у Фейсбуці після того, як ви стали фоловером сторінки авіакомпанії, краще виставити показ повідомлень так, щоб бачити їх усі.

Нічого зайвого там не буде – авіакомпанії відповідально ставляться до цього каналу комунікацій.

Програми лояльності

Їх також називають клубами часто літаючих пасажирів, але це скоріш мета авіакомпаній, а не умова участі у таких клубах. Тобто перевізник, звичайно ж, мріє, аби ви літали з ним якомога частіше, але всіляко вітає вашу участь у своєму клубі, навіть якщо ви літали його рейсом нехай і лише один раз.

Звісно, чим більше у вас таких польотів, тим більше привілеїв ви отримаєте. Але для цього потрібно зробити перший крок.

Оберіть для себе потрібні авіакомпанії, що літають за цікавими для вас маршрутами, та зареєструйтеся у їх програмах лояльності: Panorama Club в МАУ, Flying Blue в Air France, Miles & More (Lufthansa + ще 36 авіакомпаній світу, що входять до Star Alliance), oneworld, що об’єднує British Airways, Air Berlin, American Airlines, Cathay Pacific і ще близько 10 перевізників і т.д.

До речі, зареєструватися ви можете ще до того, як здійсните свій перший політ. І відразу станете для авіакомпанії пріоритетним пасажиром: при нагоді вас можуть підвищити до бізнес-класу, збільшити норму безкоштовного перевезення багажу, і "страшний звір" овербукінг торкнеться вас в останню чергу.

До того ж, програми лояльності не обмежуються самою лише авіакомпанією чи їх групою – до них входять готелі, прокати авто, магазини, різноманітні сервіси тощо.

Тобто ваша бонусна "скарбничка" матиме декілька шляхів наповнення, тож радимо розібратися з умовами та партнерами кожної програми лояльності, членом якої ви є. Винагороди за це того варті!

Милі

Ось ми плавно підібралися до нагород за участь у програмах лояльності. Аби їх отримати, вам треба накопичити на своєму рахунку у програмі лояльності певну кількість "національної валюти" перевізника – так званих миль.

Їх вам автоматично нараховуватимуть щоразу, як ви літаєте рейсами своєї авіакомпанії чи її партнерів або користуєтеся послугами неавіаційних партнерів (готелі, ресторани, авто-прокат тощо).

Різні за довжиною та класом польоти дозволяють отримати різну кількість миль – більше дають, звісно, за далекомагістральні рейси, а бізнес-клас рахується з коефіцієнтом до 1.5.

Назбиравши певну кількість миль, ви можете витратити їх на безкоштовний квиток (оплачуються лише збори), підвищення класу обслуговування, зміну дати вильоту, оплату багажу та бортового харчування, чи обміняти на знижку.

Зауважте, що в різних авіакомпаніях різна політика щодо терміну дії миль на вашому балансі – це може бути 3 роки, як у Miles & More, чи переліт принаймні раз на 20 місяців як обов’язкова умова збереження ваших миль у Flying Blue.

А ось у національного перевізника МАУ бонусні милі не згоряють ніколи – все, що ви налітали, зашиється на вашому рахунку назавжди.

Тож наполегливо радимо вам не нехтувати дружбою з авіакомпаніями і обов’язково закріплювати її членством у програмах лояльності, адже процес реєстрації простий, умови участі невибагливі, а вигода може бути досить великою.