Коучі та асистенти, які є
своєрідними мотиваторами.
Окрім професійності, в TUMO приділяють увагу вмінню
спілкуватися і харизмі людини, яка тут працюватиме.
"Професійність мусить бути. Але до
цього має додаватися вміння спілкуватися з тінейджерами нарівні, вміння розбиратися у трендах. Тобто
якщо ти ментор з розробки ігор, то маєш добре розуміти, чим нині живе молодь, в які ігри грає, які там
персонажі", – пояснює Надія.
Якщо студенту щось не вдається, він може в будь-який
момент звернутися до коуча. Також є постійний внутрішній моніторинг, що вдається тінейджеру. Це
фіксується в програмі. Тоді, наприклад, видно, якщо підліток друге чи третє заняття чомусь не
просувається за своїм навчальним планом.
Це – індикатор для коуча, аби він поспілкувався зі
студентом у дружній формі, дізнався причину і допоміг вирішити складнощі. Наприклад, студент зрозумів,
що йому не підходить напрямок, який обрав, але боїться змінити його.