Медіакіт
Життя — різне. Щоб воно було "ок" — треба бути в курсі всіх змін і тенденцій, які є у суспільстві, культурі, освіті та здоров'ї. Розповідати про це зрозумілою мовою та надихати читачів до саморозвитку і є місією УП.Життя

Читачі УП.Життя — допитливі та розумні люди різних професій. Хочуть знати, що відбувається, та бути в курсі важливих подій.
м. Київ
Здобуває 2 освіту. Працює СММ-менеджеркою. Рівень доходу — середній. Неодружена.
Інтереси: цікаві розмови з улюбленими діячами культури, підбірки нових фільмів та музики, поради щодо здорового способу життя та харчування.
Чому з нами цікаво? Актуальні новини сфери освіти та культури, пошук натхнення та саморозвиток.
Як взаємодіє з УП. Життя: зранку — з телефону, протягом робочого дня — з комп'ютера.
м. Київ
Вища освіта. Працює менеджером з персоналу. Рівень доходу — вище середнього. Має дружину та сина-підлітка.
Інтереси: старається бігати щоранку, але не щоранку йому це вдається. Дивиться кіно і серіали на онлайн-ресурсах. Інколи читає бізнес-літературу. Хоче бути в тренді, щоб краще розумітись з сином.
Чому з нами цікаво? Хоче бути в курсі новин із різних сфер. Прагне цікаво проводити дозвілля.
Як взаємодіє з УП. Життя: зранку перевіряє новини з телефону, ввечері — сідає за комп'ютер та поширює цікаві статті.
м. Львів
Середня меична освіта. У декреті. Раніше працювала вихователькою. Мама двох дітей.
Інтереси: здоров'я сім'ї, медична реформа, харчування, освіта та самоосвіта, догляд за собою, кулінарія, література. Має кота Лео.
Чому з нами цікаво? Актуальні новини із різних сфер, зокрема медицина та освіта. Бажання розбавити домашню рутину та вдосконалюватись вдома, хоче бути в курсі сучасних трендів, читає історії для натхнення.
Як взаємодіє з УП. Життя: Протягом дня з телефону.
Ідеальний формат нативної реклами. Завдяки спецпроєктам ваша компанія отримує тривалу, а головне особливу промоцію, яку ми розробляємо спільно з вами. У спецпроєктах читачі знаходять корисну інформацію, а ваша компанія інтегрує свою рекламну мету.
Що ви отримуєте?
Розгорнутий та візуально привабливий формат текстів, в який ми допомагаємо нативно інтегрувати вашу інформацію. Лонгрід дозволяє "захопити" увагу читача. Тут більша кількість знаків, яскравіше позначення та довше анонсування.
Що ви отримуєте?
Спеціально до вашого матеріалу ми розробляємо унікальну верстку, де текст та візуальний супровід стають одним цілим. Ми інтегруємо текст у візуальну палітру матеріалу.
Завдяки винятковому формату ми наочно показуємо читатчеві певні явища та процеси. Не лише розповідаючи йому корисну інформацію, а й залучаючи до спроби самостійного дослідження. Наприклад, розрахувати свій прибуток від домашньої сонячної електростанції. Цей формат підходить всім, хто прагне більшого залучення цільової аудиторії.
Формат, який дозволяє найактивніше залучити аудиторію видання до взаємодії. Завдяки короткому змістовому наповненню та візуальному супроводу тест чудово привертає увагу читачів. Використовуючи тести ви можете дізнатись необхідну для компанії інформацію у цікавому та нативному форматі. Тести також дозволяють читачеві побачити зріз думок чи засвоїти певні знання.
Стаття дозволяє розповісти ту ж новину, проте більш розгорнуто, закцентувати на потрібних Вам особливостях чи важливих речах. Тут більша кількість знаків, фотографій та вигідніша тривалість промоції.
Що ви отримуєте?
Хто? Що? Де? Коли? Як? І головне Навіщо? Якщо у вашої компанії є відповіді на ці питання, тоді новина — ідеальний короткий формат тексту для Вас.
Що ви отримуєте?
Короткий і ефективний метод донесення інформації. Зрештою, ваша компанія і так їх надсилає, тож чому не розмістити його у нас?
Що ви отримуєте?
Життя оточене рекламою. Куди б не пішов — усюди банери. Тож на нашому сайті банерна реклама виглядатиме органічно і вдало.
Банерна реклама — потужний інструмент для втілення рекламної промоції. Ця реклама візуально виражена та привертає увагу читача на постійній основі.