Українська правда

Тренд на добро: як компанії допомагають людям

- 18 вересня 2018, 07:00

Добро зараз у моді, тому якщо ви не робите добрих справ – ви поза трендом.

Те ж стосується і комерційних організацій – вони або долучаються до вирішення певних світових проблем, або мають репутацію несучасних та навіть шкідливих.

За дослідженням компанії Nielsen, 70% українців готові купувати товари тих брендів, які піклуються про навколишнє середовище.

Ось кілька кейсів відомих компаній, що можуть надихнути вас змінити світ на краще.

ПАСКИ БЕЗПЕКИ ВІД VOLVO

Мабуть, якщо перерахувати на кількість врятованих життів, цій кампанії важко знайти рівних у світі.

У 1950 році інженер компанії Volvo Нільс Болін розробив конструкцію триточкового ременя безпеки – сьогодні цей пасок обов’язковий у більшості країн світу.

Винахід одразу став популярним, адже це був перший ремінь, що не заважав керувати автівкою та легко пристібався.

До того ж, після річного тестування Болін довів, що такий ремінь найкраще утримує пасажира.

Ремінь рятує водія у 70% випадків, в той час як подушки безпеки – лише у 20%.

Інколи сумлінне виконання своїх обов’язків та прискіпливий пошук досконалості здатні змінити світ.

У 1985 році Німецьке патентне відомство відзначило пасок безпеки Нільса Боліна у числі восьми винаходів, що принесли людству найбільшу користь за останні 100 років.

ДОБРО У НЕБІ Й НА ЗЕМЛІ ВІД JETBLUE

Минулого року авіакомпанія JetBlue запустила креативну кампанію #CheckInForGood до Щедрого Вівторка.

У несподіваних місцях Нью-Йорка та Лос-Анджелеса розмістили брендовані термінали – кожен охочий міг зареєструватися та відповісти на кілька питань про свої добрі справи.

У Щедрий Вівторок серед усіх учасників JetBlue обрали 22 людини, яких запросили на безкоштовні волонтерські подорожі світом.

Основні напрями кампанії: молодь та освіта, громада і навколишнє середовище.

Кожен щасливчик міг запросити у подорож ще одну людину.

Також перші 2000 зареєстрованих отримували 10$, які могли інвестувати у благодійну організацію на свій вибір.

БЛАГОДІЙНИЙ СПОРТ ВІД CHARITY MILES

Додаток Charity Miles перетворює на благодійність кожен ваш рух.

Бігайте, ходіть, танцюйте – додаток знатиме, що ви не сидите на місці, та перераховуватиме кошти спонсорів до обраних вами фондів.

Ви нічого не витрачаєте, окрім власної енергії, та ще й отримуєте натомість струнке тіло.

Одним зі спонсорів проекту є компанія Johnson&Johnson.

[L]Користувачі самі обирають сферу для пожертв і заробляють кошти, займаючись улюбленим видом спорту.

Так уже вдалося перерахувати на благодійність більше 2 750 000 доларів.

Подібні креативні акції змушують говорити про себе та привертають увагу ЗМІ.

Незабаром в українських компаній з’явиться чудова нагода для експериментів – Україна вперше долучилась до глобального руху Giving Tuesday.

Це такий собі День Валентина у благодійності.

Минулого року Giving Tuesday назбирав 400 мільйонів доларів на користь неприбуткових організацій. До світового благодійного руху вже долучилися компанії Microsoft, PayPal, Tinder, Bitcoin, Skype, Sony та отримали гарний фідбек.

Перший Всеукраїнський день добрих справ #ЩедрийВівторок відбудеться 27 листопада 2018 року.

Долучайтеся за посиланням, аби покращувати світ разом!

Марія Артеменко, експерт із ефективної благодійності, куратор Щедрого Вівторка в Україні, для УП.Життя

Титульне фото: VitalikRadko/Depositphotos