Британські мультиплікатори вирішили привернути увагу громадськості до людей з обмеженими можливостями.
Компанія Aardman Animations, найбільш відома мультфільмами про Уоллеса і Громіта, представила шість пластилінових персонажів-інвалідів для соціальної реклами, спрямованої на боротьбу з дискримінацією.
Вже на наступному тижні в інтернеті і друкованих виданнях з'явиться бультер'єр в інвалідному візку та інші пластилінові герої кампанії під гаслом "Дивіться на інвалідність інакше".
А з січня рекламні ролики з цими ж персонажами з'являться в ефірі комерційних каналів британського телебачення, повідомляє Бі-Бі-Сі.
Персонажі виліплені з героїв мультсеріалу Creature Comforts. Нові ж ролики будуть називатися Creature Discomforts.
Персонажами роликів стали їжачок Пег, богомол Слім, такса Флеш, черепаха Тім, слимак Спад і бультер'єр Брайан.
Усього знімається чотири анімаційних ролики. Усі персонажі озвучені людьми з обмеженими можливостями.
"Люди з обмеженими можливостями – такі ж, як і ми. Вони теж хочуть жити повноцінним життям, робити елементарні речі – ходити на роботу, їздити в автобусі, купувати одяг, займатися спортом, ходити в паби, подорожувати, дивитися телевізор, нарікати на погоду", - пишуть мультиплікатори на офіційному сайті "Сreature discomforts".
Замовником рекламної кампанії виступила благодійна організація Leonard Cheshire Disability, яка бореться проти дискримінації інвалідів.
Директор Aardman Animations з анімаційних фільмів Стів Хардінг-Хілл сказав, що для всіх працівників компанії нові ролики стали "дивовижним досвідом".
"Узяти реальні голоси і досвід інвалідів і створити анімовані історії - пізнавальні, кумедні і проникливі - це була справа велика, складна, але вона давала відчуття неймовірного задоволення", - каже Хардінг-Хілл.
Фото Telegraph.co.uk