Одяг для чоловіків, які багато читають
Одяг від Смолін був створений для незалежного, сильного й інтелектуального героя. На всіх моделях були одягнені ділові окуляри.
Деяким могло здатися, що волосся було зроблене під сивину, але за словами дизайнера, то був пил від книжок, адже його персонажі - розумні чоловіки, які багато часу проводять за книжками.
"Символ колекції - горіх, який у розрізі дуже нагадує мозок. Усі мої моделі в окулярах, тому що вони багато читають. Нехай це трохи старомодно, але це дуже стильно. Горіх - розум -Idol - ідеальний варіант".
Із тканин Серж Смолін використовував найм'якіший котон і трикотаж ручної в'язки. Колекція витримана в стилі бренду - new classics. Вона пропагує розкіш і елегантну простоту.
"Колекція Сергія мені надзвичайно сподобалась. Як завжди, присутній достатній рівень інтелекту. Він дуже добре працює із полу тонами. Відтінки сірого завжди підкреслені пастельними тонами. Багато комбінацій трикотажу й текстилю, відчувається акцент 80-х. Я думаю, що ця колекція "улетит со свистом", - ось так прокоментував "Життю" колекцію В'ячеслав Дюденко.
[B]А камедіклабіст Олександр Педан в свою чергу додав: "Смолін - "красавчик". Це була справжня, правильна чоловіча колекція, одяг з якої, насправді, дуже хочеться придбати".
Родзинкою показу Наталії Соболєвої та Людмили Вронської став виїзд деяких моделей на спортивних велосипедах. Дизайнери використовували такі тканини, як віскоза, бавовна, шерсть, люрекс.
Дизайнери зазначили, що імпульсом для колекції стала природа, її чисті відтінки, ніжні кольори.
На останній день тижня моди, а саме на покази Вронської та Соболєвої завітав Костя Гнатенко.
Він запевняв "Життя", що не надає перевагу одягу від українських дизайнерів.
"Те що мені подобається, я купую в магазинах, найчастіше закордонних, тому що у нас невиправдано дорогі ціни, - зазначив Костянтин.
"В українській моді дуже багато запозичань. Люди собі гортають журнали, дивляться fashion канали, а потім пришиють замочок чи ґудзик і все... І це у нас називається українська мода. Показ Вронської і Соболєвої мені сподобався на 100 відсотків, тому що серед усіх дизайнерів у них є своє обличчя, своя індивідуальність".
"12 см - це домашні капці, жінки мають звикати до 13-14 см підборів", вважає грузинський дизайнер Автанділ Цквітнідзе. Тут і далі - фото його колекції |
"Я люблю, коли моя дружина стає все вище і вище", - такими словами Автанділ аргументував те, чому взуття для колекції було підібрано із дуже високими підборами.
"12 см - це домашні капці, жінки мають звикати до 13-14 см підборів", - запевняв дизайнер, але від себе хочу зазначити, що таку висоту вдалося подолати не усім моделям...
"Багато хто на цьогорічному тижні моди вдавався до різних трюків, - ділиться своїми враженнями з "Життям" В'ячеслав Дюденко. - Деякі робили акцент на шоу, інші привертали увагу епатажем, а хтось виводив зірок на подіум. Але якщо говорити саме про прет-а-порте, то найкращою, на мою думку, була колекція Земскова /Ворожбіт. Дивовижні конструкції й дуже професійно".