Створено антикризові картонні окуляри
Власне, 28-річний графік-дизайнер румунського походження Кантемир Ґеорґіу хотів просто посміятися над носіями страшенно дорогих окулярів марки "Ray-Ban". Одного дня він вирізав собі окуляри з картону, надягнув їх і так пішов в один з берлінських клубів.
На диво, його "прикид" не шокував дівчину за стійкою тамтешнього бару. Навпаки - вона, до речі, теж студентка дизайну, "перекупила" в Ґеорґіу його картонне творіння, заплативши за це добрим коктейлем. Дівчину не турбував той факт, що в цих окулярів не було навіть скла.
Не турбує це й усіх інших, хто нині охоче додає картонні окуляри до свого вбрання. Адже головне - це нагода "постьобати ся" над усім, що є дуже модним і дорогим, пише Німецька хвиля.
"Наше гасло - "Картонні окуляри: виглядай крутіше!" - сповнене іронії. Самі ці окуляри - це іронія, адже в них нема скла. Власне, вони - чистий непотріб. Як і багато всього іншого, чим ми оточені", - пояснює Кантемир Ґеорґіу.
Утім, попри такий тверезий погляд творця, його картонні окуляри таки стали трендовою річчю. Дедалі більше берлінців хочуть їх придбати.
Спочатку ця модна тенденція поширювалася в клубах, а потім і в різних крамничках. Тому Кантемир Ґеорґіу заснував зі своїм колишнім однокурсником Марком Аурелем Гартунґом підприємство з виробництва цих окулярів.
Продають картонні окуляри, зокрема, через власний інтернет-магазин. Клієнтами є нині практично всі провідні німецькі піар-агенції, які відкрили для себе картонні окуляри як прекрасний рекламний продукт. Тому Кантемиру Ґеорґіу доводиться вигадувати нові й нові моделі.
Звісно, дизайнер розуміє, що колись людям "приїсться" його продукт. Тоді, переконаний він, у його команди з'являться нові трендові ідеї. А поки ж саме зав'язалася співпраця з відомим дизайнером Рікардо Рамосом (Ricardo Ramos), який вирішив прикрасити свої покази мод картонним аксесуаром з Берліна. Уперше професійні моделі вийдуть у них на Тижні моди в Берліні, що проходитиме з 18 по 23 січня.
До слова, в Америці створили окуляри з електронним фокусуванням. У дужках захований акселерометр, який визначає нахил голови власника.
Новинка стане доступна покупцям протягом цього року. Ціна приладу становитиме від 1000 до 1200 доларів, пише ТСН.
В основі цього пристрою, названого emPower! лежать композитні лінзи, що складаються з двох шарів скла з набором рідких кристалів між ними.
Поворот кристалів служить не для затемнення окулярів, а для зміни довжини оптичної відстані через скло.
Технологія електронного фокусування, розроблена і випробувана в університеті Арізони кілька років тому, пізніше була куплена і розвинена PixelOptics, а тепер доведена до серійного виробництва.