Кінопрем’єри тижня: Британські шпигуни та американські збоченці
Від 15 вересня на українські екрани виходять: комедія "Джонні Інґліш" Олівера Паркера та трилер "Пастка" Антті Йокінена.
Як важливо бути телепнем
Після того, як 2006 року фільм "Казино Рояль" успішно змінив формат бондіани, пародійний двійник агента 007 Джонні Інґліш також пережив оновлення. Стрічка "Джонні Інґліш: перезавантаження", зробила об'єктом своїх жартів найвідоміші кліше новочасних бойовиків.
Ми зустрічаємо Джонні Інґліша у тибетському монастирі, де він здобуває душевний спокій після життєвого потрясіння. За кілька років до того Джонні провалив важливу операцію у Мозамбіку, втратив титул рицаря та був звільнений із МІ7. Нове завдання повертає його до роботи, проте "правила шпигування" за роки його відсутності суттєво змінилися.
З попередньої частини в картині залишилися тільки продюсери, сценарист Вільям Девіс та сам виконавець головної ролі Ровен Аткінсон. Місце помічника Бефа (Бен Міллер) зайняв юний агент Тайлор (Деніел Калууя), а "дівчину Інґліша" цього разу зіграла Розамунд Пайк, яка, до речі, колись з'явилася у фільмі бондіани "Помри, але не зараз" (2002).
Крім того, декілька сцен, скажімо, епізод із сміттєпроводом та політ на парашуті, вочевидь, потрапили у "Перезавантаження" із попереднього фільму, щоправда, у дещо видозміненому вигляді.
Зрештою, картина місцями по-справжньому смішна, завдячуючи Ровену Аткінсону, який не виходить зі свого амплуа пустоголового телепня вже кілька десятків років.
Оцінка фільму 3,5 з 5
Жертви квартирного питання
Є чимало фільмів, які розповідають про неприємності, які можуть спіткати квартиронаймача у новому помешканні. Взірцевою у цьому випадку є "квартирна трилогія" Романа Полянського, в якій режисер створює відчуття гнітючого жаху, що ховається за мирними стінами звичайного житла. Фільм Антті Йокінена "Пастка" (в оригіналі "Мешканець" - "The Resident") також проникає у потаємний світ старих будинків "з історією" та їхніх пожильців.
"Пастка" за всяку ціну хоче здаватися "серйозним" європейським трилером без набридливих голлівудських штампів. Вирішальним у цьому випадку стало, ймовірно, фінське походження режисера. Його герої непередбачувані та несподівано жорстокі. Зазвичай американці детально пояснюють мотивацію героя і наприкінці картини демонструють своєрідний моральний урок, проте режисер Йокінен просто занурює глядачів у патологічний світ своїх персонажів без усяких пояснень.
Втім, деякі епізоди виглядали дуже дивно. Скажімо, у сцені, де маніяк підглядає за героїнею через двостороннє дзеркало, камера явно бачить більше за героя. І таке відверте споглядання одразу ж руйнує усю "магію кіно".
Оцінка фільму 1,5 з 5
Усі фотокадри з kino-teatr.ua