Ukrainian Fashion Week: День 4

118
22 березня 2015

"Як може сучасна європейська країна, в якій народився художник такого рівня, не помічати Малєвіча?", зворушливо обурюється дизайнер Федір Возіанов, один з головних інтелектуалів серед своїх колег.

Він вирішив виправити цю неприємність та оформив вітрини дизайн салону Davis Casa в стилі знаменитого чорного квадрата в рамках проекту Fashion Vitrine від Ukrainian Fashion Week та журналу "Салон".

 

Таким чином він та ще п’ятеро дизайнерів попрацювали над вітринами шести салонів дизайну та створили інсталяції, котрі до 25-го березня можуть побачити всі бажаючі. Тема робіт була задана філософська – "Час".

Реклама:

Отож на вулиці Володимирській 38 у вітрині Davis Casa можна спостерігати полотна, на яких розтягнуті викрійки чорних суконь у формі відповідно круга, квадрата та хреста. Це відсилка до знаменитого "Триптиха" Малєвіча.

"Потім вони можуть перетворитись в сукні, які цілком можуть бути використані", спокійно розповідає автор про цю чарівність. За самими полотнами розмістився цілий "куточок Малєвіча" – предмети дизайну, розміщені тут, дбайливо обирала арт-директор салону Фаїна Еренбург.

Тут, наприклад, є лаунж стілець від братів Імсів, легендарна модель 1956 року. Коло нього праця Малєвіча, яку цитували на презентації. Затишно.

Ще одні дизайнерські вітрини по сусідству у Pavillion Flamant, де продаються бельгійські меблі. Тут творчий тандем вийшов у мами Ірини Біленчук, котра є власницею цього салону та її доньки Ольги, котра є власницею мультибрендового магазину одягу S.M.L.XL_Kiev.

 

В результаті, бачимо культовий для світу дизайну стільчика з високою спинкою від Чарльза Макінтоша, котрий він розробив ще наприкінці 19-го століття. А поруч, у сусідній вітрині, сукню із деніму, розписану вручну. Це речі, які залишаються актуальними у будь-який час – таке бачення проекту у родини Біленчук.

А ось смілива Оксана Лохвицька, власниця Dream design studio, ризикнула співпрацювати з Іваном Фроловим. Юний дизайнер залишився вірним своїй стилістиці на межі провокації та розробив дизайн вітрин, котрий нагадує фасад чоловічих клубів Амстердаму. Сміливо та незвично.

Реклама:
 

Артистична дизайнерка Катя Березницька розробила вітрини для магазину іспанської порцеляни Lladro, котрий знаходиться на вулиці Червоноармійській. В її баченні тема часу виявилась лабіринтом, своєрідним "мікрокосмом між реальностями, світами і часовими просторами".

 

У її вітрині буквально виставлений лабіринт, в якому заблукали скульптури тварин. В центрі розташувалася фігура під назвою "Коханець" іспанського дизайнера Хайме Айона, котрий часто співпрацює з цією маркою. Композиція цільна та ефектна.

З німецькою маркою Miele попрацювала дизайнера Олена Буреніна. Вона створила ємку інсталяцію, присвячену головним віхам розвитку цієї компанії, буквально підвісивши цифри, котрі утворюють роки на ниточках в металічній конструкції, котра розмістилась на піску.

 

Для магазину Stil Haus, де продаються в основному речі французьких марок, вітрини розробила дизайнерка Вікторія Гресь. Це були пори року: просто та красиво. Дві вітрини, кожна розділена навпіл дзеркальною перегородкою, містили множину прекрасних дизайнерських предметів, кожен з яких перегукувався по настрою чи то з весною, літом, осінню чи зимою.

Ще одним гучним проектом в цей день став показ "Витоки", українського народного вбрання з Музею Івана Гончара та з приватних колекцій.

 

"Пані Ірина Данилевська зателефонувала нам вже на ранок після нашого повідомлення", - захоплено розповідає заступник директора музею Юрій Мельничук.

 

За півтора місяці вони разом з фольклористкою Марією Квіткою підготували 20 виходів моделей у національних строях.

 

"Це була така ідея, щоб зацікавити високий подіум, високу моду, наших дизайнерів в першу чергу, але також і світових в тому, що наша культура і наша спадщина надзвичайно цікава, багата та різноманітна", - говорить Юрій.

 Юрій Мельничук

Ентузіасти обрали вбрання різних історико-географічних регіонів України, однак акцент був на червоному – він найактивніший і це святковий колір в дівочому костюмі. Цікаво, що серед головних уборів можна було побачити вінок, котрий нещодавно з’явився у фотопроекті "Щирі", в рамках якого відомі українські жінки приміряли національні костюми.

 

Так ось саме цей вінок був у Маші Євфросиніної. "Майстриня добряче попрацювала над створенням цього вінка, який характерний для стилю Львівщини", - розповідає Юрій, котрий сам має велику колекцію українського традиційного одягу.

 

Але у "Витоках" були не тільки народні костюми – організатори Ukrainian Fashion Week вирішили паралельно показати колекцію молодої української дизайнерки Яни Червінської, котра використала у своїх моделях стародавні прийоми роботи з матеріалами та оздобленням і показала як сучасно все це може виглядати.

 

 
 

"Переважно це була техніка валяння та в’язання", - зізналась Яна, наголосивши також на тому, що відчувала певну відповідальність участі у такому важливому проекті.



Реклама: