Художники розмалювали ящики від боєприпасів, щоб допомогти дітям. Фото

— 29 червня 2015, 16:07

Ксенія Гнилицька, Євген Самборський, Мирослав Вайда, Назар Білик, Матвій Вайсберг, Маша Куликовська, Алевтина Кахідзе та Андрій Блудов перетворили військові ящики на сучасні арт-об'єкти, пише Platforma.

Надалі ці об'єкти продадуть на благодійному аукціоні, щоб допомогти дітям та іншим постраждалим, які змушені виживати у фронтовий Мар'їнці.

Марія Куликовська. Без назви

Коли я побачила військові ящики, у мене виникли спогади, пов'язані з дитинством та історією моєї родини.

Я згадала, що пару років тому знайшла схожі ящики будинку і запропонувала зробити з них столи - вони здалися мені стильними. Батько відмовився і обурився, що не можна тягнути в будинок предмети, пов'язані з війною. Він взяв і порубав їх сокирою, після чого спалив у печі, щоб у мене не виникало спокус.

Через рік сталася окупація Криму. Для мене ситуація, про яку я згадала тільки зараз, здалася символічною.

У роботі я написала: "Мені доводиться багато говорити, але ще більше мовчати для того, щоб зберегти життя рідних". Мої рідні залишилися в Криму.

Алевтина Кахідзе. "Спогад про мир. Коли (там, де) йде війна LOUIS VUITTON’и не виставляють у вітринах"

Робота пов'язана з моїми спостереженнями. Коли стояв Майдан, вітрини в центрі міста були порожні. Там, де йде війна, у вітринах нічого не виставляють, тому що це не доречно в таких умовах.

Євген Самборський. Скриня

Як би ми не міняли форму або зовнішній вигляд ящика, він все одно залишиться ящиком від боєприпасів.

За останній рік такий ящик став невід'ємною частиною побуту в місцях, звідки він був привезений. Ми надали йому вигляду скрині, характерного для української культури, щоб посилити факт, що він примусово став невід'ємною частиною сьогоднішнього українського побуту.

Ксенія Гнилицька. "Без назви" Присвячується Майдану

Ця робота - продовження моєї серії псевдо-примітивізму. Вона пов'язана з міфологізацією реальності. За традиційною технікою можна побачити спогади про Майдан і дух непримиренної боротьби.

Матвій Вайсберг

1 сторона: "Штудія до роботи Франциско Гойї "Скеля, обстріляна з гармат"

2 сторона: "Хвиля" (до подій на Майдані)

Ящики для снарядів - не найкращий предмет для мистецтва. На мене вплинув той момент, коли я побачив ці ящики. Адже вони ще радянського виробництва. Мені згадалися наскрізні теми, які я малюю після певних подій.

З одного боку ящика - робота Гойї "Скеля, обстріляна з гармат", яку я роблю по пам'яті. З іншого боку - хвиля, яку я бачив вночі на Майдані наприкінці лютого.

Мирослав Вайда. Без назви

Коли я дізнався, що для проекту ми будемо розписувати військові ящики, подумав про їхнє енергетичної навантаження.

Важливе безпосереднє зіткнення з об'єктом.

Моя робота - це своєрідний потік механічного письма, який придбав еклектичну форму зображення. Вийшла така народна скриня, яка забирає енергетику тяжкості військових ящиків.

Андрій Блудов. "Хода"

В основі композиції демілітаризація, відхід від військового ящика. Я використовував моменти зі Старого завіту.

Зверху хода - алегорія шляху. У мене виникла ідея зробити на ящику нерухомість часу, проілюструвавши, що було, те й буде. Такі акції звучать, як протест проти прогресуючої ненависті.

Я радий брати участь у подібних ініціативах, оскільки вважаю, що цій хвилі треба протидіяти гуманністю.

Назар Білик. "Ящик зброї / Ящик миру?"

Своєю роботою я поставив питання: "Для чого ящик? Для миру чи війни?"

Є відома фраза: "Якщо хочеш миру, готуйся до війни". Моя робота - це роздуми на дану тему.

Напис я зробив армійським шрифтом, решта зафарбував білим кольором. З усього, що було на ящику, я залишив лише одне слово - "помірний".

Фото - Наталя Дяченко, Поліна Мошенська

Реклама:

Головне сьогодні