На Слабошпицькому, Скрипці та "Бумбоксі" можна повчитися культурній журналістиці

4523
4 жовтня 2016

Особливістю цього суботнього інтенсиву є те, що слухачі отримуватимуть не лише теоретичні, а й практичні знання.

"Кожному з лекторів ми запропонували принести на заняття свою улюблену музику, фільми, картини або просто цікаві історії із вдалими та не дуже прикладами, пов'язаними із професією. Це потрібно для того, щоб надихнути наших студентів та допомогти їм засвоїти новий матеріал", - зазначають в УП.

"Суботній інтенсив з культурної журналістики" передбачає три відкритих інтерв'ю — із продюсером "Бумбоксу" Олексієм Согомоновим, режисером Мирославом Слабошпицьким та музикантом Олегом Скрипкою.

Будь-хто з присутніх у залі зможе поставити їм своє запитання і поспілкуватися у неформальній обстановці.

Програма практичних занять також включає у себе написання відгуків про культурні події.

Наприклад, Олег Вергеліс із "Дзеркала тижня" покаже і розкаже, як писати театральні рецензії, Ярослав Підгора-Гвяздовський з Espreso.TV розповість про створення кінооглядів, а екс-головред Esquire Олексій Тарасов спробує довести, що цікавим можна зробити будь-який текст – просто треба дотримуватися певних правил.

 Це лише частина спікерів, які будуть на "Суботньому інтенсиві з культурної журналістики". Повний перелік за посиланням

"Для нас важливим є те, що студенти не лише пасивно сприйматимуть інформацію – вони отримають змогу порадитися із професіоналами. До слова, літературний оглядач журналу "ШО" Юрій Володарський запропонував всім учасникам "Суботнього інтенсивну" надіслати йому свої свіжонаписані тексти, він їх проаналізує і під час лекції вкаже на вдалі та невдалі моменти", - розповідають організатори.

"Суботній інтенсив з культурної журналістики" триватиме 5 субот поспіль — з 12 листопада по 10 грудня у коворкінгу #MediaHub.

 "Суботній інтенсив з культурної журналістики" триватиме 5 субот поспіль

Він буде корисний усім, хто цікавиться культурою, пише про це у Facebook, у власний блог або для ЗМІ.

Побувати на лекціях варто й PR-никам та прес-секретарям, які працюють із митцями. Це допоможе їм з іншого боку подивитися на творчість своїх підопічних, зрозуміти, чого хочуть журналісти, й налагодити нові контакти.

Це лише частина спікерів, які будуть на "Суботньому інтенсиві з культурної журналістики". Повний перелік за посиланням

Ознайомитися з повним переліком спікерів можна за посиланням.

Усіх учасників курсу організатори запрошують на акустичний виступ гурту Bahroma, який відбудеться 10 грудня, у #MediaHub, одразу після завершення лекцій.

powered by lun.ua