Працівникам театру на Подолі сподобався проект – архітектор Дроздов

— 29 листопада 2016, 16:40

Про це розповів співавтор проекту театру на Андріївському узвозі Олег Дроздов в ефірі Old Fashioned Radio.

Архітектор зазначив, що спочатку його команді дирекція театру та меценати запропонували взяти участь у конкурсі потфоліо. Основною вимогою було збереження фізичних меж і розмірів самої будівлі та його приміщень.

"Ми змінили оболонку та функціональні зони, пов'язані з технологією театру. У нас було своє бачення місця і часу, в якому ми працюємо. Ми переключилися з образу барокового палацу, тому що театр у 21 столітті – це місце сприйняття мистецтва, обміну враженнями, певною мірою соціальний клуб. Саме тому вся зона вестибюля – запланована як публічний інтегрований простір", – сказав Дроздов.

[L]За словами архітектора, суперечок із театралами не було. Для трупи було дуже важливо отримати нормальні умови для роботи, оскільки вони давали спектаклі у Палаці "Україна", де не мали належних мов, щоразу монтували декорації для вистав і гримувалися в коридорах.

Дроздов підтвердив, що Архітектурно-містобудівна рада розглядала проект театру та зробила зауваження. За його словами, відгуки ради мали характер рекомендацій.

РЕКЛАМА:

Архітектор також розповів, що не очікував такої резонансної реакції від соцмереж.

"Мені стало цікаво, чому ця хвиля переросла до масштабів цунамі. А те, як це було "вкинуто" в мережу, носило маніпулятивний характер. Дуже важливо, що люди дуже швидко формують певне уявлення, не зважаючи на деталі, не дочитуючи до кінця", – розповів Дроздов.

На запитання про задоволення своєю роботою він відповів: "Так, я дуже задоволений".

Архітектор зауважив, що їм не вистачило діалогу та обговорення проекту на різних етапах його створення.

Дроздов підтвердив, що Архітектурно-містобудівна рада розглядала проект театру та зробила зауваження. Фото pravda.com.ua

"Ми мабуть мали потурбуватися про створення більш зрозумілого інформаційного поля", – додав він.

Команда Дроздова уже створювала проекти у Кореї, Іспанії, Австрії, Швейцарії.

Агресивне сприйняття нової будівлі архітектор називає недостатністю досвіду.

"Я не звинувачую людей у відсутності досвіду. Я натякаю, що світ за межами Києва чи України – інший. Ми живемо в інший час і дуже важливо про нього дізнатися. Цей проект зіштовхнувся з конфліктом уявлень про прекрасне", – сказав Дроздов.

Коментуючи протилежний театрові архітектурний ансамбль – мікрорайон Воздвиженка, він зазначив:

"Воздвиженка – це злочин проти майбутнього. Те, що всі вважали жартом, виявилося реальністю. Шкода, що це не декорація до якогось вестерну".

Реклама:

Головне сьогодні