Дизайнери показали увесь візуальний образ Євробачення-2017

— 3 лютого 2017, 13:03

Креативна агенція Banda Agency разом з дизайн-студією Republique показали, як візуальний образ Євробачення-2017 відображатиметься в міському просторі.

Як відомо, логотипом пісенного конкурсу, який цьогоріч відбудеться в Києві, стало традиційне українське намисто. В соцмережах роботу дизайнерів вже порівняли з косою Юлії Тимошенко та ковбасою.

Втім творці лого зазначають, що візерункові намистини символізують кожного з учасників Євробачення: "Намистина за намистиною, країни створюють дивовижне свято музики".

Намистини символізують учасників Євробачення. Фото: Banda Agency

[L]За задумом дизайнерів, візуальний образ конкурсу можна буде побачити не тільки на рекламних площинах – від сітілайтів і вагонів метро, а й на поштових марках, парасольках і навіть шкарпетках.

Дизайнери показали, як візуальний образ Євробачення-2017 відображатиметься в міському просторі. Фото: Banda Agency

Закладену в логотип ідею креативники доповнили слоганом "Celebrate Diversity" ("Шануймо різноманітність"), який, на їх думку, відображає важливі для Євробачення цінності – "об’єднання Європи і країн поза її межами, щоби вшанувати те, що поєднує і те, що відрізняє один від одного".

Фото: Banda Agency

Нагадаємо, логотип і слоган Євробачення-2017 презентували 30 січня. За декілька днів увагу громадськості привернула процедура відбору виконавця. Згодом організатори пісенного конкурсу пояснили, як обирали авторів лого та яку ідею хотіли передати його дизайном.

Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency
Фото: Banda Agency

Реклама:

Головне сьогодні