Географія краси. Мешканці якої країни подобаються собі найбільше?
Хто на світі всіх миліший? Мережа маркетингових агенцій Synovate провела глобальне дослідження, аби дізнатися, як оцінюють свою зовнішність мешканці різних країн.
7000 осіб із 9 країн світу розповіли, чи подобається їм своє відображення у дзеркалі, що б вони хотіли змінити, та, власне, що ж таке краса.
67% опитаних пов'язують поняття "краса" в першу чергу із рисами характеру конкретної людини.
Але, незважаючи на це, 46% хотіли б покращити свою зовнішність. Кожен п'ятий респондент залюбки звернувся б до пластичного хірурга, якби дозволяв гаманець. Стати схожими на голівудських красунь за допомогою скальпеля найбільше мріють не американки, а бразилійки. В цьому зізналися 60% опитаних тамтешніх жінок.
В Іспанії модна засмага, серед мешканок Кореї, навпаки, користуються популярністю процедури з відбілення шкіри.
"Життя" також вирішило поцікавитися у столичних салонах краси, чи задоволені своєю зовнішністю українки, та яким чином вони дбають про свою вроду.
Виявилось, що в останні роки наші співвітчизниці стали набагато раніше звертатися до косметологів, аби запобігти старінню. Українки собі подобаються, також вони полюбляють дбати про свою красу.
Красуні так різняться... фото прес-служби Міс Україна-Всесвіт 2008 Елеонори Масалаб |
Клієнтів-чоловіків значно побільшало, але юнаки звертаються до фахівців тільки у разі гострих проблем - акне, висипання, тощо... А от вже після 40 їх дуже бентежать ознаки старіння.
"Вони розуміють, що до гарного костюму пасуватиме доглянуте обличчя" - каже косметолог Оксана Головань.
Представники сильної статі більш прискіпливі у виборі процедур для себе, сумлінніше за жінок дотримуються усіх рекомендацій та відмічають найменший результат.
"В моді здорова шкіра та мінімум макіяжу. Красива жінка сьогодні - це жінка доглянута, байдуже, чи вона смаглява брюнетка, чи рудоволоса та світлошкіра", - додає косметолог.
А от за межами України третина осіб, які були опитані агенцією Synovate, гадають, що врода людини напряму пов'язана із впевненістю в собі. 11% серед опитаних індійців вважають, що "краса-це коли тобі говорять компліменти". До лестощів байдужі іспанці, третина опитаних вважає красу просто річчю, подаровану від народження.
"Людина народжується красивою, або ні, і це практично неможливо змінити. Проте кожній людині під силу змінити свій зовнішній вигляд та керувати тим враженням, що вона справляє на оточуючих. І в нашій країні це вміння цінується навіть більше, аніж природня краса" - вважає Хуліо Відоса, управляючий директор Synovate в Іспанії.
Виявляється, найбільше красунь та красенів, чи, принаймні, тих, що себе такими вважають, мешкають у Індії (32%) та ПАР (24%).
Краса по-африканськи |
"В ПАР переплітаються багато різноманітних культур, тому у різних людей існують відмінні стандарти краси, і розуміння того, що криється за цим словом. Саме тому багато мешканців ПАР вважають себе вродливими та цінують зовнішність, подаровану їм при народженні", - каже Оноре Гаса, директор з роботи з клієнтами Synovate у Південній Африці.
Щодо процедур, які допомагають виглядати краще, в Україні найбільшою популярністю користуються процедури, спрямовані на покращення природнього тону шкіри - масажі, маски та різноманітні пілінги.
В Україні не обходиться й без наслідування красунь з глянцевих журналів - популярні й ліпосакції, й ліфтінг. Модна процедура сьогодні - тимчасове (ефект до півроку) збільшення губ шляхом ін'єкцій гіалуронової кислоти.
Купуючи дорогі косметичні засоби, українки водночас не втрачають віри у "бабусині" рецепти, навіть подекуди довіряють більше тому косметологу, хто власноручно готує креми та маски. Однак фахівці радять бути вкрай обережними із масками з овочів-фруктів, якщо вони виросли не на вашому власному городі.
Більше половини мешканців дев'яти країн, де проводилось опитування, вважають, що реклама засобів по догляду за собою, косметики та парфумерії викликає в жінок відчуття неповноцінності, тоді як представників сильної статі рекламою не так просто збити з пантелику.
Милуватися своїм відображенням у дзеркалі найбільше люблять у Болгарії - 31% респондентів проводить біля дзеркала не менше 10 хвилин щоденно. А найбільше комплексів стосовно своєї зовнішності мають мешканки Канади (75%) та бразильські чоловіки (50%).
Під час дослідження було опитано сім тисяч осіб у 9 країнах - Бразилії, Болгарії, Канаді, Кореї, Індії, Сингапуру, Іспанії, Південної Африки та Сполучених Штатах.
Опитані косметологи столиці: Оксана Головань (Салон краси "Салон 42"), Олена Варфоловська (Клініка "Мед Естет Центр"), Катерина Падеха (Клініка "Амазонка").