Українська правда

Географія краси. Мешканці якої країни подобаються собі найбільше?

18 липня 2008, 13:53

Хто на світі всіх миліший? Мережа маркетингових агенцій Synovate провела глобальне дослідження, аби дізнатися, як оцінюють свою зовнішність мешканці різних країн.

7000 осіб із 9 країн світу розповіли, чи подобається їм своє відображення у дзеркалі, що б вони хотіли змінити, та, власне, що ж таке краса.

67% опитаних пов'язують поняття "краса" в першу чергу із рисами характеру конкретної людини.

Але, незважаючи на це, 46% хотіли б покращити свою зовнішність. Кожен п'ятий респондент залюбки звернувся б до пластичного хірурга, якби дозволяв гаманець. Стати схожими на голівудських красунь за допомогою скальпеля найбільше мріють не американки, а бразилійки. В цьому зізналися 60% опитаних тамтешніх жінок.

В Іспанії модна засмага, серед мешканок Кореї, навпаки, користуються популярністю процедури з відбілення шкіри.

"Життя" також вирішило поцікавитися у столичних салонах краси, чи задоволені своєю зовнішністю українки, та яким чином вони дбають про свою вроду.

Виявилось, що в останні роки наші співвітчизниці стали набагато раніше звертатися до косметологів, аби запобігти старінню. Українки собі подобаються, також вони полюбляють дбати про свою красу.

 Красуні так різняться... фото прес-служби Міс Україна-Всесвіт 2008 Елеонори Масалаб

Клієнтів-чоловіків значно побільшало, але юнаки звертаються до фахівців тільки у разі гострих проблем - акне, висипання, тощо... А от вже після 40 їх дуже бентежать ознаки старіння.

"Вони розуміють, що до гарного костюму пасуватиме доглянуте обличчя" - каже косметолог Оксана Головань.

Представники сильної статі більш прискіпливі у виборі процедур для себе, сумлінніше за жінок дотримуються усіх рекомендацій та відмічають найменший результат.

"В моді здорова шкіра та мінімум макіяжу. Красива жінка сьогодні - це жінка доглянута, байдуже, чи вона смаглява брюнетка, чи рудоволоса та світлошкіра", - додає косметолог.

А от за межами України третина осіб, які були опитані агенцією Synovate, гадають, що врода людини напряму пов'язана із впевненістю в собі. 11% серед опитаних індійців вважають, що "краса-це коли тобі говорять компліменти". До лестощів байдужі іспанці, третина опитаних вважає красу просто річчю, подаровану від народження.

"Людина народжується красивою, або ні, і це практично неможливо змінити. Проте кожній людині під силу змінити свій зовнішній вигляд та керувати тим враженням, що вона справляє на оточуючих. І в нашій країні це вміння цінується навіть більше, аніж природня краса" - вважає Хуліо Відоса, управляючий директор Synovate в Іспанії.

Виявляється, найбільше красунь та красенів, чи, принаймні, тих, що себе такими вважають, мешкають у Індії (32%) та ПАР (24%).

 Краса по-африканськи

"В ПАР переплітаються багато різноманітних культур, тому у різних людей існують відмінні стандарти краси, і розуміння того, що криється за цим словом. Саме тому багато мешканців ПАР вважають себе вродливими та цінують зовнішність, подаровану їм при народженні", - каже Оноре Гаса, директор з роботи з клієнтами Synovate у Південній Африці.

Щодо процедур, які допомагають виглядати краще, в Україні найбільшою популярністю користуються процедури, спрямовані на покращення природнього тону шкіри - масажі, маски та різноманітні пілінги.

В Україні не обходиться й без наслідування красунь з глянцевих журналів - популярні й ліпосакції, й ліфтінг. Модна процедура сьогодні - тимчасове (ефект до півроку) збільшення губ шляхом ін'єкцій гіалуронової кислоти.

Купуючи дорогі косметичні засоби, українки водночас не втрачають віри у "бабусині" рецепти, навіть подекуди довіряють більше тому косметологу, хто власноручно готує креми та маски. Однак фахівці радять бути вкрай обережними із масками з овочів-фруктів, якщо вони виросли не на вашому власному городі.

Більше половини мешканців дев'яти країн, де проводилось опитування, вважають, що реклама засобів по догляду за собою, косметики та парфумерії викликає в жінок відчуття неповноцінності, тоді як представників сильної статі рекламою не так просто збити з пантелику.

Милуватися своїм відображенням у дзеркалі найбільше люблять у Болгарії - 31% респондентів проводить біля дзеркала не менше 10 хвилин щоденно. А найбільше комплексів стосовно своєї зовнішності мають мешканки Канади (75%) та бразильські чоловіки (50%).

Під час дослідження було опитано сім тисяч осіб у 9 країнах - Бразилії, Болгарії, Канаді, Кореї, Індії, Сингапуру, Іспанії, Південної Африки та Сполучених Штатах.

Опитані косметологи столиці: Оксана Головань (Салон краси "Салон 42"), Олена Варфоловська (Клініка "Мед Естет Центр"), Катерина Падеха (Клініка "Амазонка").