Українська правда

Караванська підкорює Нью-Йорк поролоном, а Київ - військовою романтикою

12 березня 2010, 18:09

Можливо, прозвучить дещо банально, але Оксана Караванська голосно заявила, що присвятила нову колекцію одягу українській повстанській армії.

Вибір теми зовсім не був випадковим. За словами дизайнера, наступної осені повернеться в моду стиль мілітарі, а вибір основою для колекції УПА - це вже певною мірою особисте ставлення.

У новій колекції використано звичні для дизайнера вовну, мохер, мереживо, об'ємну ручну в'язку, неткану вовну, а також плащові тканини та синтетичний поролон. Гра фактур в колекції свідчить, за тлумаченням дизайнера, про пошуки ідеалу через боротьбу суперечностей.

 

Не обійшла увагою дизайнерка і чоловічу аудиторію, створивши декілька ключових базових костюмів для сильної статі.

Беззаперечним must have нової колекції дизайнер вважає пальта сіруватих з переходом у чорний відтінків, шоколадного кольору та яскраво-червоні пальта кольору бургунді, в яких поєднує декілька фактур та ручну в'язку.

Але чомусь армія дівчат-вояків від Караванської вийшла занадто вже розкутою. Були тут і надміру короткі спідниці, і прозорі кашеміри, і вбрання непристойно яскравого червоного кольору.

Караванська на такі закиди лише шаріється і скромно відповідає: "Наша військова дівчина романтична. В цьому власне і є її основна життєва задача. Жінка завжди залишається жінкою: вона може носити довгу спідницю або, як в нашому випадку, коротку".

 

З такою мілітарисько-шиковою колекцією Караванська вже встигла відвідати Нью-Йоркський Тиждень Моди, результатами якого залишилась дуже задоволена. Деякі елементи одягу з колекції, як зізнається дизайнер, навіть не повернулись до Києва на показ.

Родзинкою колекції Оксани Караванської стали незвичайні синтетичні матеріали. "Це не поролон навіть. Це такий вспінений матеріал, тотожний з тим, що використовують водолази. Він припав нам до душі завдяки своїй м'якості та пластичності. І несподівано вразив американську публіку!", - поділилась Караванська.

 

"Такий матеріал дає можливість моделі жити своїм життям поза фігурою жінки, і це виявилось найважливішою фішкою в нашій нью-йоркській колекції. Тож саме цей тренд від Караванської вже можна вважати світовим", - вихваляється львівська дизайнерка.

У рамках нинішньої колекції Караванська спробувала створити окрему лінію джинсів повністю українського виробництва, і вже восени обіцяє представити у бутіках та шоурумах обширну джинсову лінійку з лейблом "Зроблено в Україні".