Український Тиждень Моди закрився показом соціальної колекції спідньої білизни, створеної українськими дизайнерами за ініціативи фонду Олени Франчук "АНТИСНІД".
Над створенням колекції працювали 37 дизайнерів - учасники Українського Тижня Моди, створивши при цьому 42 образи на тему інтимних стосунків чоловіка та жінки.
"Сьогодні на наших моделях було не дуже багато одягу. А в тому, що був, рідко виходять на подіуми. Він - останнє, що залишається на чоловікові та жінці перед близькістю", - прокоментувала показ Олена Франчук.
"І в цей момент варто зупинитися і подумати про прості, але дуже важливі речі. Ми вирішили підняти тему розповсюдження ВІЛ-інфекції у звичних традиційних стосунках, оскільки сьогодні таких випадків від загальної кількості вже близько половини", - додала вона.
|
Наталя Соболєва і Людмила Вронська |
У рамках показу українські дизайнери представили по одній або декілька моделей домашнього одягу і спідньої білизни в притаманному для себе стилі або в дусі своєї останньої колекції. Декотрі з майстрів продемонстрували не зовсім спідній одяг, але не позбавлений креативних ідей.
Основним кольором в такій збірній колекції був, звичайно, білий, але були вбрання і чорного, червоного, бежевого кольорів і навіть жовтий пеньюар.
|
Тетяна Земскова і Олена Ворожбит |
Організатори спробували таким чином "оголити" проблему СНІДу і показати, якою "модною та сексуальною" може бути боротьба з ним...
Подібна акція проходить вже вчетверте і привертає велику увагу з боку публічних людей та селебрітіс. Але багато хто з них частіше коментує такі заходи як лише звернення уваги до фонду на фоні загальних проблем.
"Справа в тому, що презервативи подорожчали останнім часом втричі. Чи зможуть молоді люди дозволити собі купувати презервативи? Ось у чому справді полягає проблема, яку потрібно вирішувати", - висловила своє переконання Наталя Могилевська.
Усі фото Дмитра Ларіна